Abellen Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 Hei, noen som spiller på wow (vanilla) serveren Nostalrius? Gått litt lei warrior og lurte på om noen var interessert i å bytte? (Lvl 48) Lenke til kommentar
Fred190 Skrevet 28. oktober 2015 Del Skrevet 28. oktober 2015 Hei, noen som spiller på wow (vanilla) serveren Nostalrius? Gått litt lei warrior og lurte på om noen var interessert i å bytte? (Lvl 48) fortsatt aktiv? Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 8. november 2016 Del Skrevet 8. november 2016 Nostalarius reåpner HYPPPPE! <3 Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 8. november 2016 Del Skrevet 8. november 2016 Kommer sikkert til å bli stengt igjen. Ikke vits å prøve engang. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 8. november 2016 Del Skrevet 8. november 2016 (endret) Er den ikke hostet i Russland da? Uansett har moddene lovet at de gir blanke f*** om det kommer trusselbrev fra Blizzard denne gangen. Endret 8. november 2016 av SpongeFrog 1 Lenke til kommentar
Fred190 Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 Dette blir galehus! Serverne blir plassert slik at Blizz ikke har mulighet til å gjøre noe for å stenge de. Så vi er trygge 1 Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 Gleder meg helt sykt. Synd at jeg er i full jobb :/// Flere enn noen gang kommer til å unsubbe legion. Lurer på hva Blizzard vil gjøre, for dette kommer garantert til å bety enorme tap i inntekter. Ikke nok med det så kommer crestfall tidlig i 2017 1 Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 14. november 2016 Del Skrevet 14. november 2016 Flere enn noen gang kommer til å unsubbe legion. Lurer på hva Blizzard vil gjøre, for dette kommer garantert til å bety enorme tap i inntekter. Tviler på at det vil få så voldsom betydning. Hvor mange aktive spillere hadde Nostalrius da de stengte serverne i sommer? 150k? Det er jo ikke sånn at Blizzard fikk 150k nye spillere som resultat av nedleggelsen av Nostalrius, så de mister selvfølgelig ikke så mange spillere nå. Men noen blir det garantert, og det er vel omtrent nå endel vurderer om de skal fortsette i Legion eller ikke. Da spesielt de som kom tilbake til WoW når Legion ble sluppet. Men jeg må si jeg skjønner ikke helt hvorfor ikke bare Blizzard går for en vanilla server, med feks billigere månedsavgift for de som ikke vil ha Legion i tillegg, eller noe sånt. Jeg tror de hadde tjent på å "hente tilbake" tusenvis av spillere fra private servere til battle.net. De har jo også blitt rundere i kantene når det gjelder penger, iom at vi kan bruke gull til å betale månedsabonnement for Legion osv. Jeg skjønner at det ikke er gjort på 5 minutter å starte en offisiell vanilla server, da det er mye de må få avklart på forhånd, men at de omtrent nekter å snakke om det er tåpelig etter min mening. Jeg klarer ikke helt å se hvordan Blizzard kan tape på å starte sin egen vanilla server. Lenke til kommentar
3irik Skrevet 14. november 2016 Del Skrevet 14. november 2016 Flere enn noen gang kommer til å unsubbe legion. Lurer på hva Blizzard vil gjøre, for dette kommer garantert til å bety enorme tap i inntekter. Tviler på at det vil få så voldsom betydning. Hvor mange aktive spillere hadde Nostalrius da de stengte serverne i sommer? 150k? Det er jo ikke sånn at Blizzard fikk 150k nye spillere som resultat av nedleggelsen av Nostalrius, så de mister selvfølgelig ikke så mange spillere nå. Men noen blir det garantert, og det er vel omtrent nå endel vurderer om de skal fortsette i Legion eller ikke. Da spesielt de som kom tilbake til WoW når Legion ble sluppet. Men jeg må si jeg skjønner ikke helt hvorfor ikke bare Blizzard går for en vanilla server, med feks billigere månedsavgift for de som ikke vil ha Legion i tillegg, eller noe sånt. Jeg tror de hadde tjent på å "hente tilbake" tusenvis av spillere fra private servere til battle.net. De har jo også blitt rundere i kantene når det gjelder penger, iom at vi kan bruke gull til å betale månedsabonnement for Legion osv. Jeg skjønner at det ikke er gjort på 5 minutter å starte en offisiell vanilla server, da det er mye de må få avklart på forhånd, men at de omtrent nekter å snakke om det er tåpelig etter min mening. Jeg klarer ikke helt å se hvordan Blizzard kan tape på å starte sin egen vanilla server. Jeg tror noe av grunnen er at de ikke ønsker å ha to versjoner av spillet paralelt, men vil integrere vanilla med det vanlige spillet på en eller annen måte. Også ønsker de å gjøre det samme med ALLE expansions. De gjør det vanskelig for seg selv. Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 14. november 2016 Del Skrevet 14. november 2016 skal spille på fresh pvp servern tenkte jeg 2 Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 14. november 2016 Del Skrevet 14. november 2016 Tror jeg kjører på den gamle Nost serveren. Forhåpentligvis vil den være mer stabil i lengden.. 1 Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 14. november 2016 Del Skrevet 14. november 2016 (endret) skal bare spille for pvp så xD gidder ikke joine en server full av lvl 60s som bare vil gjøre livet ditt surt mens du lvler Endret 14. november 2016 av MrDarkey Lenke til kommentar
Fred190 Skrevet 2. desember 2016 Del Skrevet 2. desember 2016 Går nok inn for nost pvp, har tre lvl 60 i nesten full BIS Add Walrow (horde pvp) så kan jeg sikkert hjelpe dere litt Noen som spiller på Kronos? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå