Martin Toto Skrevet 10. juni 2015 Del Skrevet 10. juni 2015 087/365 "Ignorance" Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
HSP Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 Veldig fin komposisjon, ren og god utnyttelse av flaten med harmoniske farger. Mangler jo merke på veggen og ned på bakken for å vise hva han driver med, men det er kanskje bevisst at du har latt være å helle litt vann på veggen? Henning 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 Godt det var en observant fotograf og ikke onkel polti som kom forbi i det offentlige rom. Modellen fint plassert i flata nær det gyldne snitt. Søppelkassa er med på å skape spenning i bildet. Som du selv skriver så er dette et noe annerledes bilde, veldig enkelt som jeg godt kunne tenke meg som Dagens bilde. Roar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 Sløyt bilde! Dette er dagens for meg! 1 Lenke til kommentar
MikaelTj Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 Dagens bilde: Et enkelt og stilrent bilde med få komponenter og en begrenset harmonisk fargepalett. Balansert komposisjon og stor negativ flate gir en følelse av ro og harmoni. Så langt så hørtes det ut som et elegant miljøportrett. Men så innser man hva personen på bildet er egentlig iferd med å gjøre. Det gir en spennende vri til bildet og gjør det mer interessant. 1 Lenke til kommentar
MikaelTj Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 Sløyt bilde! Dette er dagens for meg! Som du selv skriver så er dette et noe annerledes bilde, veldig enkelt som jeg godt kunne tenke meg som Dagens bilde. Roar Da er det 3 av oss! Jeg leser ikke kommentarene før jeg har kommentert selv, så det var artig å oppdage at dere var enig 2 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 Sløyt bilde! Dette er dagens for meg! Som du selv skriver så er dette et noe annerledes bilde, veldig enkelt som jeg godt kunne tenke meg som Dagens bilde. Roar Da er det 3 av oss! Jeg leser ikke kommentarene før jeg har kommentert selv, så det var artig å oppdage at dere var enig Det er litt moro å velge dagens bilde selv, for så å oppdage at det faktisk blir dagens! Noen bilder bare peker seg ut med en gang synes jeg. Dette gjorde det. 1 Lenke til kommentar
Martin Toto Skrevet 11. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2015 Oi oi! Disse kommentarene var kjempe koselig å se! I går natt satt jeg og funderte på om jeg skulle legge det ut eller ikke, og jeg bestemte meg egentlig for å spare det - fordi så seint på natta etter mange timer stirring på ett og samme bilde gjør en blind. Etterhvert ble jeg så trøtt at jeg bare gikk for det - og det lønte seg! Angrer ikke et sekund. Dere er best! Veldig fin komposisjon, ren og god utnyttelse av flaten med harmoniske farger. Mangler jo merke på veggen og ned på bakken for å vise hva han driver med, men det er kanskje bevisst at du har latt være å helle litt vann på veggen? Henning Jeg krysser fingra på at onkel politi ikke ser dette, men jeg skal være ærlig med deg å si at jeg faktisk pissa på veggen. Uff. Lyset og den hvite veggen gjorde at det ikke syntes. Hva man ikke gjør for et bilde, hæ? Liker å være litt bad boy i blant... 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 Gratulerer med dagens bilde! Det var tøfft! Hilsen Tove 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 Har ikke kommentert bildet ditt, men ser det er valgt ut til dagens bilde. Ikke uventet ut fra kreativ og stilig, ren komposisjon. Da er det bare å gratulere ! Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
HSP Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 Oi oi! Disse kommentarene var kjempe koselig å se! I går natt satt jeg og funderte på om jeg skulle legge det ut eller ikke, og jeg bestemte meg egentlig for å spare det - fordi så seint på natta etter mange timer stirring på ett og samme bilde gjør en blind. Etterhvert ble jeg så trøtt at jeg bare gikk for det - og det lønte seg! Angrer ikke et sekund. Dere er best! Veldig fin komposisjon, ren og god utnyttelse av flaten med harmoniske farger. Mangler jo merke på veggen og ned på bakken for å vise hva han driver med, men det er kanskje bevisst at du har latt være å helle litt vann på veggen? Henning Jeg krysser fingra på at onkel politi ikke ser dette, men jeg skal være ærlig med deg å si at jeg faktisk pissa på veggen. Uff. Lyset og den hvite veggen gjorde at det ikke syntes. Hva man ikke gjør for et bilde, hæ? Liker å være litt bad boy i blant... Hehe, veldig bra! Henning 1 Lenke til kommentar
Martin Toto Skrevet 11. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2015 Gratulerer med dagens bilde! Det var tøfft! Hilsen Tove Har ikke kommentert bildet ditt, men ser det er valgt ut til dagens bilde. Ikke uventet ut fra kreativ og stilig, ren komposisjon. Da er det bare å gratulere ! Vennlig hilsen Ragnar Takker og bukker, Ragnar & Tove. Takk for kommentar! Lenke til kommentar
Morten Syreng Skrevet 12. juni 2015 Del Skrevet 12. juni 2015 Jeg kan ikke annet enn å like dette! Et vell fortjent dagens bilde. 1 Lenke til kommentar
Martin Toto Skrevet 12. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2015 Jeg kan ikke annet enn å like dette! Et vell fortjent dagens bilde. Tusen tusen takk, Morten! Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 12. juni 2015 Del Skrevet 12. juni 2015 Kult bilde! Gratulerer med dagens bilde. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg