Asgeir_W Skrevet 10. juni 2015 Del Skrevet 10. juni 2015 Tårnfalken i farta Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 Herlig rett forfra. Diagonalgreina den startet fra kanskje noe forstyrrende bak der. Hvis du har god tid og har ånden over deg en dag så kan du kanskje ta kloner'n fatt og fjerne den så du får en V2. Fin kombinasjon av skarphet og bevegelsesuskarphet på falken. Må prøves for å se om det er liv laga når jeg tenker separat lysning av øynene. Roar Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 Flott fryst av tårnfalken. Godt jobbet. Lenke til kommentar
96abrevs Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 Flott bilde. Greina bak er jo en smakssak, men for meg fungerer den fint som en del av handlingen i bildet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 Steik! Godt gjort å få den så skarp og fin i "trynet"! Kan tenke meg at blodpumpa fikk kjørt seg litt når du fikk denne sjansen? Tror greina bare skal være der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg