Roar Kneppen Skrevet 10. juni 2015 Del Skrevet 10. juni 2015 f.o.m.-Sandbox 565 = Da Mannen i Månen møtte bror sin Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 Forstår jeg deg rett så vil du ikke kalle det kunst det du driver med. Men for en legmann som meg blir allikevel dette som kunst å betrakte. Spennende sammensetning av farger og former. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
okjo Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 Elegant og stilig dobbeltportrett Mvh Oddmund Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 Slenger meg på de andre. Og dette må da være kunst! Et bilde man kan sitte å granske lenge. Tar seg absolutt best ut i fullstørrelse så slipper man å få japanphotoreklamen i fleisen ihvertfall.. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 Stilfullt og velbalanserte farger. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 Artig tittel på et flott bilde! Hadde vært gysla moro å sett hva som var utgangspunktet ditt. Har du vridd og vrengt på noe? Dette likte jeg godt! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 11. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2015 Artig tittel på et flott bilde! Hadde vært gysla moro å sett hva som var utgangspunktet ditt. Har du vridd og vrengt på noe? Dette likte jeg godt! Husker ikke hva som var utgangspunktet her. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg