Breivik. Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Hei Vurderer å kjøpe meg en SE p900 fra en nettbutikk i sverige. Lurer derfor på om den har norsk programmvare, eller bare svensk. Og hvordan er det med garanti, gjelder den i norge, slipper jeg å sende den helt tilbake ved feil? Takker for alle svar Mvh Jan Erik Lenke til kommentar
Pepsi Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Hei, jeg kjøpte meg en mobil fra en svensk nettbutikk, og det fungerte glimrende. Telefonen hadde norske menyer, så det var ikke noe problem. Noe du derimot må være klar over er at du må fortolle varen, og da er det ikke sikkert den blir så veldig mye billigere. Jeg brente meg nemlig på det, og dermed så ble telefonen dyrere enn hva den ville vært i Norge. Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 man bør da eventuelt reise til sverige selv da, hvis man har muligheten. garantien skal gjelde i norge også. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Hei Vurderer å kjøpe meg en SE p900 fra en nettbutikk i sverige. Lurer derfor på om den har norsk programmvare, eller bare svensk. Og hvordan er det med garanti, gjelder den i norge, slipper jeg å sende den helt tilbake ved feil? Takker for alle svar Mvh Jan Erik Hvis det er en internasjonal garanti på produktet,skal alle forhandlere som selger det,være pliktig til og hjelpe deg med evn. feiL! : Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå