RobinV92 Skrevet 10. juni 2015 Del Skrevet 10. juni 2015 Hei, Jeg vurdere å kjøpe en Apple TV som jeg skal bruke til å se familiefilmer fra Mac (fra 2013) til en TV. Jeg lurer derfor på om disse må legges inn i iTunes eller kan man gjøre dette ved å bruke like skjermer slik at man ikke trenger å konvertere noe eller lignende? Kan man da også bruke denne til å spille av musikk? Ganske blank når det kommer til Apple TV, så alle bidrag settes pris på Hilsen Robin Lenke til kommentar
TGB Skrevet 10. juni 2015 Del Skrevet 10. juni 2015 Hei, Jeg vurdere å kjøpe en Apple TV som jeg skal bruke til å se familiefilmer fra Mac (fra 2013) til en TV. Jeg lurer derfor på om disse må legges inn i iTunes eller kan man gjøre dette ved å bruke like skjermer slik at man ikke trenger å konvertere noe eller lignende? Kan man da også bruke denne til å spille av musikk? Ganske blank når det kommer til Apple TV, så alle bidrag settes pris på Hilsen Robin Man kan bare dele skjerm med Apple TV, kan t.o.m. gjøres trådløst. Så bør det meste gå av seg selv. Lenke til kommentar
RobinV92 Skrevet 11. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2015 Så da burde det ikke være noe problem. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå