Gå til innhold

Hjelp til laptop til hjemmebruk. God skjerm er viktigst. 3000-9000kr

Anbefalte innlegg

Hei.

Ser etter en windows laptop med god skjerm, skal brukes mest til surfing, skriving og litt film titting.

Jeg vil ha en god stor skjerm(19-23"+) med god sidesyn og farger, hadde vært kult å fått 1440p, jeg trenger ikke touchscreen. Jeg skal ikke bruke den til spilling eller større prosesser siden jeg har en gaming pc til alt som krever det lille ekstra.

Jeg håper å finne noe til under 6000kr.

Alle forslag er velkomne, men la oss holde oss under 9000kr. Jeg vet gode skjermer kommer ikke billig med i en laptop.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Regner med at du skal ha en stasjonær ikke laptop da du skal ha skjerm på (19-23"+) :wee: 

Jeg har sett store laptopper før. Tenkte de var 19-21 tommer og hadde håpet om enda større laptopper. Beklager så mye for at jeg spurte på en hjelpetråd.

Nei, jeg trenger ikke enda en stasjonær. Kanskje ikke dette er plassen for hjelp.

Lenke til kommentar

Joda, du har kommet til riktig sted. Problemet er bare at 18-20 tommerne de solgte før av bærbare PC, er et marked dataprodusentene har trukket seg helt ut av. De eksitererer ikke lenger. Det har heller aldri vært bærbare i denne størrelsen med høyere oppløsning enn 1080p. Litt ironisk, med tanke på at det finnes flere mindre bærbare som har det. Det mest passende for din del innenfor ditt butsjett vil være 17,3" store Acer Aspire Nitro VN7. Det er til gjengjeld en veldig god modell, med flott skjerm. Test kan du lese her. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...