Nikern Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Jeg kjører nå den nyeste versionen av opera. Men for hver gang jeg skal inn på forumet til hw.no eller noen andre plasser må jeg skrive passordet hver gang. Selv om jeg lagrer det i denne "wand" eller som cookie som "logg meg på automatisk". Hvorfor funker ikke dette til meg? bruker win xp sp1. Har adsl. Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Fungerer strålende her. Hvilken versjon har du? Hadde samme problemet før ejg oppgraderte til 7.20 selv skjønner du Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 trykker du på wand knappen når du kommer på login siden? Lenke til kommentar
Nikern Skrevet 8. november 2003 Forfatter Del Skrevet 8. november 2003 bruker nå 7.21, hva gjorde du for å rette på det da? Lenke til kommentar
Nikern Skrevet 8. november 2003 Forfatter Del Skrevet 8. november 2003 trykker du på wand knappen når du kommer på login siden? Jeg bare får en feil mld eller noe av hw.no om ett eller annet. Glemt det nå.. men wandknappen? når jeg skal trykke på den? skal det ikke skje automatisk da.. Lenke til kommentar
vindusvisker Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Du skal trykke CTRL+Enter om jeg ikke husker feil. Da fyller Wand tingen inn passord og brukernavn og logger på.. Lenke til kommentar
Nikern Skrevet 8. november 2003 Forfatter Del Skrevet 8. november 2003 Testet den "wand" nå. Det funket, men først etter jeg hadde trykket på den. Kan jeg ikke få den til å gjøre det automatisk hver gang da?! Lenke til kommentar
Nikern Skrevet 8. november 2003 Forfatter Del Skrevet 8. november 2003 Du skal trykke CTRL+Enter om jeg ikke husker feil. Da fyller Wand tingen inn passord og brukernavn og logger på.. Ja, men jeg vil ikke gjøre det. Vil at det skal skje automatisk uten at jeg trenger tenke på det... går så fortere da Lenke til kommentar
Blib Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Alt+P, Privacy. Sjekk at det ser ut slik som her Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Dette stod i en tråd tidligere, men finner den ikke... Du må gå inn i valgene i Opera et sted og skrive inn forum.hardware.no på ei "godkjenningsliste" for noe cookie-greier eller noe sånt. Jeg gjorde det den gangen, og det funka for meg. Lenke til kommentar
Nikern Skrevet 8. november 2003 Forfatter Del Skrevet 8. november 2003 Gjort det du sa Blib, ble ikke bedre. Må ennå fysisk trykke på wand knappen. Men skal se om noe annet jeg fant funker.. Lenke til kommentar
Nikern Skrevet 8. november 2003 Forfatter Del Skrevet 8. november 2003 gått tom for ideer jeg nå, noen som har løsningen? Lenke til kommentar
Nikern Skrevet 8. november 2003 Forfatter Del Skrevet 8. november 2003 ***dobbel posting*** Lenke til kommentar
uberboss Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Har et annet problem med Opera.....teksten på mine favoritter er borte!Ser dem hvis jeg bruker IE,men vil ikke bruke IE.Noen som vet hvordan jeg kan få tilbake teksten?? Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 uberboss: lag en egen tråd, det er ufint å kapre andres tråder. Lenke til kommentar
HKRoed Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Sliter med akkuratt det samme. Må klikke på wand hver eneste gang jeg skal inn på forumet. Vannvittig irriterende. Har gjort alt som står i denne tråden uten at det hjelper. Har Opera 7.21 norsk. Lenke til kommentar
durabit Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Jeg har Opera 7.03 engelsk utgave. Funker bra. Lenke til kommentar
Nikern Skrevet 8. november 2003 Forfatter Del Skrevet 8. november 2003 At det funker bra, er vel bare bra. Men Prøv og fortell oss hva du har gjort som vi ikke har gjort? Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 min opera 7.21 husker cookies uten at jeg har angitt hw.no noe sted. tror jeg krysset at for ikke å discarde session cookies ved avslutt et sted. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Løsningen er at du må inn i <preferenses -> security>. Merk av 'use cookies to...' som bilb sa. Deretter går du inn i 'manage cookies' trykker på new og skriver inn forum.hardware.no, fjerner merkingen i den første boksen og merker de fire nederste. Da skulle det fungere som bare juling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå