kjellst Skrevet 10. juni 2015 Del Skrevet 10. juni 2015 Huset i skogen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 10. juni 2015 Del Skrevet 10. juni 2015 Finevær på Aukra? Ser sommeren er kommet dit.. blinkskudd av sola her, et flott tuntre og en nydelig plass. Godt komponert bilde dette. Hilsen fra regntunge sunnmøre. Lenke til kommentar
kjellst Skrevet 10. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2015 Det var faktisk veldig fint mandag Takktakk Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 10. juni 2015 Del Skrevet 10. juni 2015 Fint sted og fint bilde! (Fint å se sola også). Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 Fin lysbruk og komp. Kanskje kunne du lyst opp de mørkeste partiene på treet og fått ut litt mer konturer. Vet ikke om det faller i god jord når jeg foreslår en titt på et bånnkutt der "klompen" nederst på treet forsvinner. For presentasjonen foreslås en noe mørkere bakgrunn enn hvit. Roar Lenke til kommentar
kjellst Skrevet 11. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2015 ja kan forsøke å lysne opp litt.. men ikke lett siden det er mye motlys også Det jeg var/er mest usikker på er om jeg skal kutte helt inn til stammen på venstre siden. Eller beholde luften som er der nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg