96abrevs Skrevet 10. juni 2015 Del Skrevet 10. juni 2015 Strand i aftensol Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 10. juni 2015 Del Skrevet 10. juni 2015 Kan dessverre ikke gi noe godt tips vedrørende konvertering fra farger til s/h. Selv foretar jeg den seansen i Photoshop, og med videre etterbehandling blir resultatet som oftest akseptabelt. I spesielle gitte situasjoner vil jo det å fotografere i s/h fra kamera være å foretrekke. Så til bildet. God komp. med fine linjer innover i bildet som skaper dynamikk i bildet. Resultatet i så måte kan du være fornøyd med. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
96abrevs Skrevet 10. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2015 (endret) Kan dessverre ikke gi noe godt tips vedrørende konvertering fra farger til s/h. Selv foretar jeg den seansen i Photoshop, og med videre etterbehandling blir resultatet som oftest akseptabelt. I spesielle gitte situasjoner vil jo det å fotografere i s/h fra kamera være å foretrekke. Så til bildet. God komp. med fine linjer innover i bildet som skaper dynamikk i bildet. Resultatet i så måte kan du være fornøyd med. Vennlig hilsen Ragnar Takk Ragnar for tilbakemelding Vil nok prøve meg på s/h fra kamera i blant. Dog skal det nevnes at jeg ikke bare kjørte automatisk konvertering her, men prøvde meg 100% manuelt. Endret 10. juni 2015 av 96abrevs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg