Fotoskrulla Skrevet 10. juni 2015 Del Skrevet 10. juni 2015 Familien And'ersen.. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 10. juni 2015 Del Skrevet 10. juni 2015 To koselige "familiebilder. Selv sliter jeg med å fram den rette glansen i grønnfargen på disse endene. Dette har du fått bra til her synes jeg. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 10. juni 2015 Del Skrevet 10. juni 2015 Ragnar kom meg i forkjøpet med å kalle det for koselige bilder. Fin skarphet og naturlige farger gjør de severdige begge to. Mvh Fredrik 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 10. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2015 To koselige "familiebilder. Selv sliter jeg med å fram den rette glansen i grønnfargen på disse endene. Dette har du fått bra til her synes jeg. Vennlig hilsen Ragnar Ragnar kom meg i forkjøpet med å kalle det for koselige bilder. Fin skarphet og naturlige farger gjør de severdige begge to. Mvh Fredrik Tusen takk for koselige kommentarer! Litt skummelt å legge ut fuglebilder, det er jo så mange her på forumet som er kjempeflinke til å ta fuglebilder. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 10. juni 2015 Del Skrevet 10. juni 2015 To flotte bilder , fint lys og fine farger. To hannfugler - da får de vel satse på å adoptere egg. Godt fanget. PS Hvilket adapter bruker du på canon objektivet ? Mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 10. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2015 To flotte bilder , fint lys og fine farger.To hannfugler - da får de vel satse på å adoptere egg. Godt fanget. PS Hvilket adapter bruker du på canon objektivet ? Mvh Alec[/quote Hei Alec! Hihi! Adopsjon må være tingen! takk for hyggelig kommentar! Adapteren er en Metabone EF-Emount. Jentungene har Canonkameraer, så jeg låner litt objektiver med dem iblant. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 Her har det da lyktes ser jeg. Kanskje ikke så rart når hu har to andriker til å hjelpe seg. Vet jo at enkelte damer av arten homo sapiens har blitt litt sjokkert over hvor vanlig det er med voldtekt blant stokkender fordi det jo er stort sett bare hønsefugler og andefugler der hannen er utstyrt med penis. Andre fugler bruker kloakken fordi nevnte sak er sløyfet for å få mindre vekt under letting og flyging. Roar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 11. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2015 Her har det da lyktes ser jeg. Kanskje ikke så rart når hu har to andriker til å hjelpe seg. Vet jo at enkelte damer av arten homo sapiens har blitt litt sjokkert over hvor vanlig det er med voldtekt blant stokkender fordi det jo er stort sett bare hønsefugler og andefugler der hannen er utstyrt med penis. Andre fugler bruker kloakken fordi nevnte sak er sløyfet for å få mindre vekt under letting og flyging. Roar Hei Roar! Jeg har jo lurt litt på det iblant, hvordan fugler "gjør det". Har ikke visst at noen arter faktisk har penis, men det er da arter som ikke flyr så mye det da. Artig å tenke på at de kuttet ned på "unødig" ekstrautstyr for å kunne fly skikkelig. Hyggelig du stakk innom med litt artig informasjon i dag. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 12. juni 2015 Del Skrevet 12. juni 2015 What the Duck! Fin dokumentasjon av And´ersen´s tilværelse. Nesten litt malerisk over v1. Snapseed har vel hjulpet til, trur eg.... Ikke lett for disse "skeive" å få barn nei.... De er jo noen grønnskollinger...Du kunne jo ha hjulpet dem med ruginga eller en adopsjon.... Faktisk en del som mener de "skeive" ikke egner seg til og være foreldre??? De tror kanskje de ikke har omsorgs genet eller følelser, og bare interessert og "ha seg" på alterringen eller andre plasser de kan provosere eller bli sett..... De aller fleste er jo som oss andre, og lever et normalt liv med noen de er glad i. Spiller ingen rolle hva folk måtte mene, flotte mennesker kan de være. Finnes nyanser der som hos oss, sånn er det bare. De må bare ikke "tojo strikken".....for da blir det vanskeligere å få aksept blant Hvermansen..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg