johanf Skrevet 27. november 2018 Del Skrevet 27. november 2018 Lurer på hva man søker etter når man finner en tre år gammel tråd om "å kjøpe" en dame fra Thailand, og i tillegg velger å faktisk svare på den. 4 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. november 2018 Del Skrevet 27. november 2018 Lurer på hva man søker etter når man finner en tre år gammel tråd om "å kjøpe" en dame fra Thailand, og i tillegg velger å faktisk svare på den. Det er i hvert fall tydelig at vedkommende har et veldig behagelig liv, da de må tråle forum etter 3 år gamle innlegg å hisse seg opp over. Anonymous poster hash: ad99f...3be 3 Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 27. november 2018 Del Skrevet 27. november 2018 (endret) For mitt eget vedkommende, så vil jeg si at jeg ikke er utstyrt som en baby-gulrot. Og Ville-Sara er et felleshøl. Det var bare en spøk fra min side, jeg ville aldri ha verken kjøpt en kvinne eller vurdert noe slikt. Faktisk oppfordret min mor meg i ung alder til å ikke inngå forhold med kvinner med mindre jeg var interessert i å inngå ekteskap med dem. Tro mot dette, så har jeg holdt meg alene hele livet... Endret 27. november 2018 av Sandy Koufax 1 Lenke til kommentar
pappen Skrevet 27. november 2018 Del Skrevet 27. november 2018 Jeg importerte inn en forrige mnd og hadde avklart feil innkjøps pris, tollvesenet tok tak i saken og jeg måtte ut med hele 50% MVA og ekstra utgifter. Nå sitter jeg i fengsel uten dame og penger. Pls, da TS er et internett troll, der han vil provosere folk... 1 Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 27. november 2018 Del Skrevet 27. november 2018 Moderatormelding La oss legge denne tråden død. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg