Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst] Pris på dame fra Thailand


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei! Lurer på om noen vet hva den vanlige prisen er for å kjøpe en dame fra Thailand. Tenker å ta den med tilbake til Norge, noen som har erfaring med dette?

Kjenner folk som har gjort dette. Det ble dyrt. De måtte bygge hus til familien til dama i hjemlandet. Etter tre år, eller noe sånt, ble det skilsmisse og damene fant seg andre menn. Alle de mennene var menn i høy alder som fant en dame som var tredve år yngre. Men de hadde det visst moro før dama stakk. Mange damer er bare ute etter en ting og utnytter menn. Vær forsiktig! Du virker jo ser en seriøs kjernekar!. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Nei, jeg er nok ikke det. Jeg får lite napp her i Norge så jeg tenkte å ta meg en tur til Thailand med lommeboka, men jeg er litt usikker på prisen.

Med den holdningen du tilsynelatende har til damer håper jeg du blir flådd. En av grunnene til at jeg ikke vil dra til Thailand er å måtte sitte i samme fly som sånne som deg. Du omtaler dama som "den", som om damer skulle vært gjenstander man kan kjøpe som en hvilken som helst annen vare. Det vitner om et råttent kvinnesyn. Noe av det kvalmeste jeg ser er nettopp gamle, ekle, gjerne feite, mannsgriser som går rundt sammen med damer så unge at man nesten kan kalle dem jentunger. Neppe "ekte kjærlighet" der i gården. Ekkelt, rett og slett.

Endret av stigfjel
  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Nei, jeg er nok ikke det. Jeg får lite napp her i Norge så jeg tenkte å ta meg en tur til Thailand med lommeboka, men jeg er litt usikker på prisen.

Neppe "ekte kjærlighet" der i gården. Ekkelt, rett og slett.

 

Tror ikke jeg nevnte at det hele skulle handle om "ekte kjærlighet". Så lenge jeg får det jeg vil ha er jeg fornøyd. Trenger noen til å rydde vekk gamle pizzafat og tomme brusbokser uansett.

Endret av The Priest of YouTube
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Internettroll. Bare å gå på profilen hans der han linker til facebook og skype.  :tease:

Hva har dette med min Skype og Facebook å gjøre? Og hvorfor tror dere at jeg troller? Bare fordi jeg vil skaffe meg en lydig dame fra Thailand vil ikke det si at jeg troller, jeg har hørt om mange Nordmenn som har gjort det samme. Vet om en der jeg bor faktisk.

Endret av The Priest of YouTube
Lenke til kommentar

 

Det er nok billigere å skaffe seg vaskehjelp annenhver uke for 200 - 300 kroner per time.

Greit nok, men tenkte ikke bare på husrengjøring. Tenkte mest på selskap i senga :)

 

 

Det kan du også betale for. Å betale for sex med kontanter er ulovlig, men det finnes sikkert noen som er villige til å ha sex med deg for gaver og fine middager.

 

Det er kanskje best å velge to forskjellige personer til rengjøringen og sengekosen.

Lenke til kommentar

Kan du ikke kontakte norske myndigheter og fortelle at du er klar til å yte en innsats overfor en pen jente som er på flukt fra Syria?

 

Da kan de øke kvoten til 8801. Og da blir det i hvert fall en flyktning som ikke får problemer med bosettingen og blir skikkelig integrert. 

Meh, er mest interessert i asiatere. Helst en japansk ei, men det blir nok litt for dyrt så derfor tenkte jeg å kjøpe en fra Thailand istedet.

Lenke til kommentar

 

Meh, er mest interessert i asiatere. Helst en japansk ei, men det blir nok litt for dyrt så derfor tenkte jeg å kjøpe en fra Thailand istedet.

Jeg håper virkelig dette er lavmål-trolling. For dette høres rett og slett kvalmt ut. Hva slags menneskesyn har du egentlig?

 

Tja, kvinnesynnet mitt er kanskje litt på kanten, det kan jeg være enig med. Men hva er det som er kvalmt med å kjøpe seg ett ekteskap? Dama kommer jo fra ett fattigere land (Thailand) og får bo i ett bedre og rikere land (Norge) mot at hun rengjør huset mitt og gir meg selskap i senga. Det høres da ut som en OK deal?

 

Hadde du komt fra ett fattig land og hatt muligheten til å komme deg vekk og leve ett bedre liv hadde sikkert du gjort det samme.

Endret av The Priest of YouTube
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...