uggy Skrevet 10. juni 2015 Del Skrevet 10. juni 2015 Jeg lurer på om dere har noen tanker rundt dette? Spesielt fysio og trenere. Har det noe for seg å ha fysio med stats på 20? og få 5 stjerner på trenere for a-lag/resverelag og ungdomslagene? Får en spillere tilbake etter skade med bedre fysioer? Utvikler spillerene seg bedre med 5 stjerners trenere? Noen tanker rundt dette? Lenke til kommentar
sjeve Skrevet 10. juni 2015 Del Skrevet 10. juni 2015 Selvfølgelig har det noe å si. Men ofte er det en kombinasjon av disse egenskapene som gjør personellet til de forskjellige rollene ekstra bra! F.eks er det lurt å ha høye egenskaper på Determination, Discipline og Motivation (jeg spiller med engelsk språk). Ellers er det jo lurt å ha høy taktiske egenskaper og man management på din assistant manager. Bruk av filtre og lignende er en enkel og effektiv måte å finne de beste. 1 Lenke til kommentar
uggy Skrevet 10. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2015 Ja, jeg vet hva slags egenskaper de forskjellige trenerene trenger for å oppnå 5 stjerner. Men ser at det er ikke så mange som bryr seg om det, eller rettere sagt skriver om det på forum etc. Ei heller noen som bruker tid på dette i Lets Play på youtube f.eks. Har du noe erfaringer med fysio delen? i forhold til skader og lengden på skadeavbrekk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå