ahpadt Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Refererer til denne posten : http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=166791 , hvor jeg bl.a leser at Snekkern har blitt drapstruet. Derfor lager jeg en liten poll her for å se hvem som er for hva (skjønner hva jeg mener!?) Dette er ihvertfall en tillitserklæring fra min side til Snekkern! Go boy ahpadt. Hadde vært gøy med en poll, men får det ikke til Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 er en grunn til det for denne posten er bare helt tullete, det burde ikke engang være mulig å stille dette spørsmålet... DRAPSTRUSLER ER IKKE AKSEPTABELT AV MEG ELLER AV MESTEPARTEN AV ALLE ANDRE SIVILISERTE HER I VERDEN, dermed er det truerne som skal vekk til et sted der de lærer at samfunnet ikke aksepterer denne slags oppførsel Lenke til kommentar
shahin Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Dette er den mest idiotiske tråden ever. Ser ikke noe poeng med den at all... noen må få se og sletta den Lenke til kommentar
bambam Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Det er jo ingen tvil, hvorfor starte en slik post? Lenke til kommentar
EC Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Svært så koselige folk var her da! Kanskje dere burde lese snekker'n sin tråd og få med dere essensen? shahin: ta deg et drag på go'fjøla neste gang du føler for å skrive et "flamete" innlegg. Det hjelper så fint på humøret, har jeg funnet ut. Men denne tråden stenges - selv om ideen bak den er edel nok, er den helt unødvendig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg