trenger litt hjelp Skrevet 10. juni 2015 Del Skrevet 10. juni 2015 (endret) som du så på tittelen ovenfor, anngående det, så søker jeg etter elever som går nå i tiende, eller vg1 som kan hjelpe meg med de fagene som er nevnt i tittelen etter sommeren når jeg begynner i tiende noen som er villige? grunnet for at jeg sliter litt med de fagene, vil ha en 6er på vitnemålet, så har satt meg et mål om å jobbe hardt i de fagene. Endret 10. juni 2015 av trenger litt hjelp Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. juni 2015 Del Skrevet 10. juni 2015 Jeg fikk G+ på kristendom muntlig eksamen i 1993. Kan jeg bistå? Lenke til kommentar
trenger litt hjelp Skrevet 10. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2015 Jeg fikk G+ på kristendom muntlig eksamen i 1993. Kan jeg bistå? ja, det kan du godt Lenke til kommentar
trenger litt hjelp Skrevet 10. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2015 noen andre Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 10. juni 2015 Del Skrevet 10. juni 2015 (endret) Nice! Endret 10. juni 2015 av NeEeO Lenke til kommentar
ærligøs Skrevet 10. juni 2015 Del Skrevet 10. juni 2015 Hmm, Selvom jeg får 6 i religion og samfunnsfag føler jeg meg ikke som noen professor akkurat. (VG3) Hvis du kan lage et kompendium hvor sidene kommer i riktig rekkefølge, er du langt unna professor-nivået fremdeles. Jeg har en stor samling av slike kompendier fra ulike høgskoler/universiteter. Trådstarter: Jeg synes du burde forklart hvorfor du vil ha hjelp i akkurat disse fagene. De regnes jo vanligvis som lette fag med mindre en strever med lesing eller hukommelse. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 10. juni 2015 Del Skrevet 10. juni 2015 Utdanner meg til å bli lektor i samfunnsfag. Hvis det er noe du lurer på, kan du kontakte meg. Det beste du derimot kan gjøre er å lage en tråd på forumet, slik at flere også kan bidra til å hjelpe deg. Lenke til kommentar
trenger litt hjelp Skrevet 10. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2015 Utdanner meg til å bli lektor i samfunnsfag. Hvis det er noe du lurer på, kan du kontakte meg. Det beste du derimot kan gjøre er å lage en tråd på forumet, slik at flere også kan bidra til å hjelpe deg. tusentakk, ja kan kontakte deg dersom jeg har behov for det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå