Svar Skrevet 10. juni 2015 Del Skrevet 10. juni 2015 http://www.ign.com/articles/2015/05/28/sony-brands-vita-a-legacy-platform-outside-japan hadde tenkt å kjøpe en, men vist dette stemmer, så revurderer jeg det. 1 Lenke til kommentar
Millha Skrevet 10. juni 2015 Del Skrevet 10. juni 2015 Litt usikker til hva du sikter til her, siden saken tar opp litt forskjellige saker. Men vist du lurer på å skaffe en PSV så er det et par ting å tenke på. Kjøp en kun vist du får den billig. PSVita føles ut som en utdøende sak i vår del av verden. Kjøpte en for noen mnd. siden og har hele tiden fått en veldig om at den har sett sine bedre dager. PsVita har endel spill å spille som er super underholdning. Men ikke mye mer. Det de har av spill som er bare meant for Vita, er ofte veldig like mobil spill og er ofte et eller annet Japansk konsept. Stor game titler er det få av, og de som er, er ikke vært bryet. Grafikken føles veldig dårlig. Og bare noen spill virker pene, pga. manglende power. Noe som skuffer endel. Syntes at kreftene i Vita var alt for lite under release. Å det er nok grunnen til at det har vært et litt trist utvalg på den. PS storen er også den tristeste noen gang. Verre enn PSP. Nå hørrest vel alt mørkt og fælt. Men, vist du kan godta disse feilene og kjøper den billig. Så er det en kjekk sak. Liker du asiatiske spill, sã er det en gullgruve. Liker du å mimre om de gode gamle spillene, så kan du det. Eneste jeg virkelig savner er PS2 spill. Hadde vært magisk med den gamle ps2 samlinga i lommen. Men men. Kjøp billig brukt og prøv den. Så selger du den om du ikke liker den for pengene dine igjen. Virker som der er mye salg på spill hele veien, så de trenger ikke koste mye. 20-50kr på noen av de mindre kjente spillene. Lykke til. Lenke til kommentar
Svar Skrevet 10. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2015 Det jeg tenkte på er at det ser ut som Sony har lagt PSV til Legacy katogorien for alle land utenom Japan, da den selger veldig bra på hjemmebane. Noe som jeg da vill tro betyr at i resten av verden vill ikke PSV bli satset på, hverken av Sony eller spillutviklere. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 10. juni 2015 Del Skrevet 10. juni 2015 Får nå et par spill gratis hver mnd, så den er absolutt verdt det for min del. Lenke til kommentar
Einelbraos Skrevet 10. juni 2015 Del Skrevet 10. juni 2015 (endret) Eg tykkjer konsollen er kraftig nok, til å vera ein bærbar, og at det er ein del feite spel. Ikkje minst er det ein fin turkamerat. Alternativt kan du kjøpe ein PS TV, som er billeg for tida. Det er i praksis ein Vita som du koplar opp mot TV-en din. Endret 10. juni 2015 av Einelbraos Lenke til kommentar
Zork- Skrevet 10. juni 2015 Del Skrevet 10. juni 2015 Jeg har en PS Vita, men bruker den aldri bokstavelig talt. Vita får dessverre ikke noen flere spill bortsett fra små digitale indie spill. Den har virkelig ikke vært det, bare hold deg unna den. Jeg angrer på at jeg kjøpte den sånn helt ærlig.Sony svindlet oss som kjøpte denne lille drittmaskinen. Lenke til kommentar
Einelbraos Skrevet 10. juni 2015 Del Skrevet 10. juni 2015 (endret) Det er synd den floppa, for isolert sett så er det ei solid, velbygd og kraftig nok håndholdt maskin dei lanserte. For min del var konsollen verdt det berre for å spele Persona 4 golden, men det er ikkje vits å betale i dyre dommar dersom du ikkje kjem til å spele på den. PS TV ligg på 450,- i dag, og er (som sagt) ein Vita som du koplar opp mot TV. Den sepalr dei fleste Vita-spel, i tillegg til eit utvalg andre spel på PSstore. Endret 10. juni 2015 av Einelbraos Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 10. juni 2015 Del Skrevet 10. juni 2015 . Jeg angrer på at jeg kjøpte den sånn helt ærlig.Sony svindlet oss som kjøpte denne lille drittmaskinen. Er vel ikke Vitaen i seg selv som er problemet, men mangelen på spill og spesielt "must haves" som er VITA sitt største problem. 1 Lenke til kommentar
Svar Skrevet 10. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2015 Det største problemet er nok at folk flest ikke ønsker å spille AAA spill på en håndholdt maskin, og vita har mange AAA spill i miniformat. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 12. juni 2015 Del Skrevet 12. juni 2015 Vita er ikke blitt satset på. 90% av spillene er bare nedgraderte, håndholdte versjoner av spill som finnes på PS3/PS4, og jeg kan ikke se hvorfor noen skulle ville spille dem på den måten. For at konsollen skulle blitt en suksess måtte Sony ha satset på den på samme måte som Nintendo har satset på 3DS og sørget for at det ble laget nye titler øremerket for Vita. Nå kan egentlig den samme kritikken rettes mot PS4, men det er lettere å selge en oppgradert versjon av et spill enn en nedgradert. Man kan nesten si at det er blitt laget flere konsoller denne generasjonen enn det er blitt laget unike og eksklusive spill til dem. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 12. juni 2015 Del Skrevet 12. juni 2015 Vita er ikke blitt satset på. 90% av spillene er bare nedgraderte, håndholdte versjoner av spill som finnes på PS3/PS4 3DS har vel ikke akkurat spill i PS4-kvalitet heller? Det meste som finnes på andre konsoller er i sterkt nedgradert versjon, men 3DS selger likevel i bøtter og spann. Ser ikke helt logikken din, for å være ærlig. Lenke til kommentar
Svar Skrevet 12. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2015 Vita er ikke blitt satset på. 90% av spillene er bare nedgraderte, håndholdte versjoner av spill som finnes på PS3/PS4 3DS har vel ikke akkurat spill i PS4-kvalitet heller? Det meste som finnes på andre konsoller er i sterkt nedgradert versjon, men 3DS selger likevel i bøtter og spann. Ser ikke helt logikken din, for å være ærlig. Jeg tror poenget var at på 3DS finnes det spill som er unike for 3DS og ikke bare en mobil versjon av andre spill. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 12. juni 2015 Del Skrevet 12. juni 2015 Det gjør det jo på Vita også? Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 29. juni 2015 Del Skrevet 29. juni 2015 Finnes for mange som satser på dritt mobilspill istede for hånholdte konsoller, huff for en tragisk utvikling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå