enden Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Sliter med at iTunes ikke er klar over at det er en audiocd i cd-romen... Putter inn cd'n og win reagerer - spør hvilken avspiller jeg vil bruke. Alle andre virker flott, men velger jeg iTunes så starter programmet opp, men gjør ikke mer. Putter jeg den i når iTunes er oppe og kjører så skal jo programmet gjøre klart til ripping, men ingen eaksjon... Noen som har lignende symptomer? Eventuelle løsninger? Dette gjelder kun noen cd'er - sist en kopiert versjon av siste til Dido (kjøpte orginalen idag, men kopierte den for å kvitte meg med copy controll) Lenke til kommentar
enden Skrevet 22. november 2003 Forfatter Del Skrevet 22. november 2003 (endret) aha! iTunes vil ikke reagere på ikke_beskyttede_cd'er heller. Prøvde både Fredrik Kempe og Katthult idag. Er det ingen som vet det? eventuelt et apple/iTunes forum? Finner lite om det på apple.com Endret 22. november 2003 av enden Lenke til kommentar
nkrystad Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 (endret) Jeg har akkurat det samme problemet med RHCP's Greatest Hits (denne er kopisperret). Men den kjenner igjen ikkekopisperrede cd'er. Du kan jo spørre på forumet til iPodlounge.com eller det offisielle forumet til iTunes på Apple.com. Endret 22. mars 2004 av nkrystad Lenke til kommentar
enden Skrevet 22. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2004 Vel, nå er det ganske lenge siden, og jeg har både funnet løsningen for den versjonen, og lastet ned den nye versjonen uten de problemene, men takk for tipset Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå