AfterGlow Skrevet 10. juni 2015 Del Skrevet 10. juni 2015 Lar deg lage skikkelig spennende undervannsvideoer.Snart kan du sette GoPro-kameraet ditt i en mini-ubåt Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 10. juni 2015 Del Skrevet 10. juni 2015 Dette var jo ganske kult da Lenke til kommentar
Jahkir Skrevet 10. juni 2015 Del Skrevet 10. juni 2015 Får bare skaffe meg en sånn miniubåt da, sikkert billig på Europris Lenke til kommentar
Geitetveiten Skrevet 10. juni 2015 Del Skrevet 10. juni 2015 Skuffende at den bare går ned til 10 meter. Hadde vært kult om den hadde kunnet gå dypere 1 Lenke til kommentar
EggMan88 Skrevet 10. juni 2015 Del Skrevet 10. juni 2015 Får bare skaffe meg en sånn miniubåt da, sikkert billig på Europris Er fortsatt FPV delen som er vanskelig, funker dårlig og sende video trådløst gjennom vannet så FPV utgaven deres har en extender som flyter på toppen med en liten kabel ned til ubåten. Skal du lage noe lignende selv blir det fort dyrt Skuffende at den bare går ned til 10 meter. Hadde vært kult om den hadde kunnet gå dypere Er nok ting som nevnt som over som hindrer dette. Kan sikkert få den uten FPV til å gå dypere, men i frisikt fra land er det nok utfordrende å se 10meter ned i vannet, FPV utgaven kommer som nevnt med en bøye som flyter på toppen med en kabel nedover, og ha en 20m lang kabel som automatisk trekkes inn er nok plasskrevende osv. Lenke til kommentar
andresb43 Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 Til nesten tilsvarende pris hadde jeg heller kjøpt en OpenROV (http://www.openrov.com/), som både kan dykke dypere, har bedre batteritid og leveres med kamera. OpenROV er også et spennende open-source prosjekt. Lenke til kommentar
Wilford Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 Kjekt for å sjekke sin egen båt under f.eks. etter en grunnstøting. Eller filme undervannslivet i nærområdet rundt hytta, fiskelivet rundt et undervannsskjær osv. Lenke til kommentar
sirtommen Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 Til nesten tilsvarende pris hadde jeg heller kjøpt en OpenROV (http://www.openrov.com/), som både kan dykke dypere, har bedre batteritid og leveres med kamera. OpenROV er også et spennende open-source prosjekt. Fikk veldig lyst på en sånn, helt til jeg så at jeg ikke kan styre den med Futaba radioen min, og at jeg må ha med meg en laptop Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg