AnonymDiskusjon Skrevet 10. juni 2015 Del Skrevet 10. juni 2015 Hei, gutt på 19. Har veldig masse tykt hår på magen, ligner på et beist liksom. Vet at mange sier at menn skal ha hår, men dette er helt ekstremt. Jeg må ha det fjernet. Hvordan kan man gjøre dette? Normalt vekt / BMI. Synes det er så rart at folk i min slekt ikke har hår nesten på magen, mens jeg har den store krøllete haugen med hår. Anonymous poster hash: 3763c...6c7 Lenke til kommentar
Zash Skrevet 10. juni 2015 Del Skrevet 10. juni 2015 Saks, barbermaskin, barberhøvel, voks... Lenke til kommentar
multisync Skrevet 10. juni 2015 Del Skrevet 10. juni 2015 Epilator, hårfjerningskrem, laser. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2015 Saks, barbermaskin, barberhøvel, voks...Det vokser jo bare ute igjen etter en dag. Og da stikker det skikkelig. Har prøvd engang før, men var på samme nivå etter 5 dager. Huden ble rød. Fikk kviser på magen. Og det tar fryktelig lang tid....... Det er snakk om et stor volum med hårball på magen. Lengden på hårene er flere noen cm. Og klarer seg sammen med hverandre... Anonymous poster hash: 4543f...d7c Lenke til kommentar
Quantri Skrevet 10. juni 2015 Del Skrevet 10. juni 2015 Kan bruke hår/kjegg trimmer og klippe det kortere. Da slipper du kvisene, stikkingen osv. Og det ser ikke så gale ut. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2015 Kan bruke hår/kjegg trimmer og klippe det kortere. Da slipper du kvisene, stikkingen osv. Og det ser ikke så gale ut.Er ikke sånne dyre? Evt billig? Anonymous poster hash: 4543f...d7c Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 10. juni 2015 Del Skrevet 10. juni 2015 (endret) Saks, barbermaskin, barberhøvel, voks...Det vokser jo bare ute igjen etter en dag. Og da stikker det skikkelig. Har prøvd engang før, men var på samme nivå etter 5 dager. Huden ble rød. Fikk kviser på magen. Og det tar fryktelig lang tid....... Det er snakk om et stor volum med hårball på magen. Lengden på hårene er flere noen cm. Og klarer seg sammen med hverandre... Anonymous poster hash: 4543f...d7c EN dag? really? kanskje du er varulv? våkner du naken i skogen dekket av blod en dag i måneden ca? Endret 10. juni 2015 av Henrik2k Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2015 Saks, barbermaskin, barberhøvel, voks...Det vokser jo bare ute igjen etter en dag. Og da stikker det skikkelig. Har prøvd engang før, men var på samme nivå etter 5 dager. Huden ble rød. Fikk kviser på magen. Og det tar fryktelig lang tid....... Det er snakk om et stor volum med hårball på magen. Lengden på hårene er flere noen cm. Og klarer seg sammen med hverandre... Anonymous poster hash: 4543f...d7c EN dag? really? kanskje du er varulv? våkner du naken i skogen dekket av blod en dag i måneden ca? Poenget mitt er at dagen etter et det små synlige, tykke hår som stikker utifra huden. Det ser jo ikke akkurat pent ut det heller, mtp tykkelse og farge. De er helt svarte, mens hudfargen min er lysebrun ... Etter sju dager er håret gjerne fullt utvokst, krøllete, og på flere cm. Anonymous poster hash: 4543f...d7c Lenke til kommentar
Zash Skrevet 10. juni 2015 Del Skrevet 10. juni 2015 Da er det bare aa aapne lommeboken...http://klinikkoslo.no/behandling/haarfjerning_oslo_permanent/http://klinikkoslo.no/behandling/haarfjerning_oslo_permanent/Koster 2500 per behandling for mage, eventuelt 4500 for mage+bryst. 6-8 for aa bli kvitt dem, saa for mellom 15-20 000 er du nok kvitt haarene paa magen, eller 27-36 000 hvis du har haar paa brystet i tillegg. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 10. juni 2015 Del Skrevet 10. juni 2015 Saks, barbermaskin, barberhøvel, voks...Det vokser jo bare ute igjen etter en dag. Og da stikker det skikkelig. Har prøvd engang før, men var på samme nivå etter 5 dager. Huden ble rød. Fikk kviser på magen. Og det tar fryktelig lang tid....... Det er snakk om et stor volum med hårball på magen. Lengden på hårene er flere noen cm. Og klarer seg sammen med hverandre... Anonymous poster hash: 4543f...d7c EN dag? really? kanskje du er varulv? våkner du naken i skogen dekket av blod en dag i måneden ca? Poenget mitt er at dagen etter et det små synlige, tykke hår som stikker utifra huden. Det ser jo ikke akkurat pent ut det heller, mtp tykkelse og farge. De er helt svarte, mens hudfargen min er lysebrun ... Etter sju dager er håret gjerne fullt utvokst, krøllete, og på flere cm. Anonymous poster hash: 4543f...d7c håret ditt vokser IKKE flere centimeter på en uke, jeg tipper maks 3 mm på en uke. Bare trim det ned ltit, damer digger det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå