Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Masse tykt krøllene hår på magen, hvordan få bort?

Anbefalte innlegg

Hei, gutt på 19.

Har veldig masse tykt hår på magen, ligner på et beist liksom.

Vet at mange sier at menn skal ha hår, men dette er helt ekstremt. Jeg må ha det fjernet. Hvordan kan man gjøre dette?

Normalt vekt / BMI. Synes det er så rart at folk i min slekt ikke har hår nesten på magen, mens jeg har den store krøllete haugen med hår.

Anonymous poster hash: 3763c...6c7

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Saks, barbermaskin, barberhøvel, voks...

Det vokser jo bare ute igjen etter en dag. Og da stikker det skikkelig. Har prøvd engang før, men var på samme nivå etter 5 dager. Huden ble rød. Fikk kviser på magen. Og det tar fryktelig lang tid.......

Det er snakk om et stor volum med hårball på magen. Lengden på hårene er flere noen cm. Og klarer seg sammen med hverandre...

Anonymous poster hash: 4543f...d7c

Lenke til kommentar

Det vokser jo bare ute igjen etter en dag. Og da stikker det skikkelig. Har prøvd engang før, men var på samme nivå etter 5 dager. Huden ble rød. Fikk kviser på magen. Og det tar fryktelig lang tid.......

Det er snakk om et stor volum med hårball på magen. Lengden på hårene er flere noen cm. Og klarer seg sammen med hverandre...

EN dag? really? kanskje du er varulv?

våkner du naken i skogen dekket av blod en dag i måneden ca?

Endret av Henrik2k
Lenke til kommentar

Poenget mitt er at dagen etter et det små synlige, tykke hår som stikker utifra huden. Det ser jo ikke akkurat pent ut det heller, mtp tykkelse og farge. De er helt svarte, mens hudfargen min er lysebrun ...

Etter sju dager er håret gjerne fullt utvokst, krøllete, og på flere cm.

Lenke til kommentar

Poenget mitt er at dagen etter et det små synlige, tykke hår som stikker utifra huden. Det ser jo ikke akkurat pent ut det heller, mtp tykkelse og farge. De er helt svarte, mens hudfargen min er lysebrun ...

Etter sju dager er håret gjerne fullt utvokst, krøllete, og på flere cm.

håret ditt vokser IKKE flere centimeter på en uke, jeg tipper maks 3 mm på en uke. Bare trim det ned ltit, damer digger det. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...