Gjest member-296438 Skrevet 10. juni 2015 Del Skrevet 10. juni 2015 White shoes 4 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
HSP Skrevet 10. juni 2015 Del Skrevet 10. juni 2015 Jeg synes disse bildene gjør seg fint som en serie. Man kan si mye om en person utifra skoene. Merke, type, hvor slitt de er osv. Henning Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 10. juni 2015 Del Skrevet 10. juni 2015 Flott bilde av sneipen, litt diskrè plassert i bildekant. Ja, for det var vel den som var hovedmotivet ditt? Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 10. juni 2015 Del Skrevet 10. juni 2015 Kanskje snakker vi her om skofetisisme( ikke helt sikker på stavemåten) som en mer påkledt form for fotfetisisme.. Må innrømme at jeg ble litt vel opptatt av filtersneipen etter å ha lest Helenes kommentar. Kanskje like greit å la den smake kloner'n? Ser diverse småting langs nedre ramme også så kanskje fjerne 1 cm. eller så? Ellers fine linjer gjennom flata hvilket skaper god spenning. Får ikke alltid med meg alt her på siden så måtte sjekke da jeg så det var en serie - igjen. Slett ikke dumt å lage serie på slikt. Da kan man hvertfall ikke bli beskyldt for å ha avslørt hvor en person befant seg på et bestemt tidspunkt - noe gubben eller kona kanskje ikke skulle visst om. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 10. juni 2015 Del Skrevet 10. juni 2015 Hvite sko er pene å se på, særlig nå i sommerhalvåret. Men å holde de rene og pene hele tiden er ikke like enkelt ! (Og derfor ikke noe for undertegnede.) Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 10. juni 2015 Del Skrevet 10. juni 2015 Takker for kommentarer:-) Blant andre Steve McCurry sier at øynene er sjelens ansikt, noe han viser med sine bilder. Da kan vel skoa/beina være sinnsstemningens ansikt...... Når det gjelder sneipen, så er den et tilhørende element i bildet. Ble akkurat så synlig jeg ville ha den. Kunne tatt med mer, men ville la den ligge som et hint til personens gjøremål på hjørnet. Godt observert Helene, og ikke overraskende at du kommenterte den....... Personen, forøvrig en hun, sto på hjørnet og røykte, for så og kvitte seg med sneipen i det "store askebegeret" Etter beinstillingen, så roet i hvertfall røyken personen, derav den avslappede stilen. Bildet er forøvrig tatt på "Yndlingshjørnet" mitt i byen, men nøyaktig lokasjon, holder jeg for meg selv:-) @Ragnar, så er vi nok i samme klubb når det gjelder fargevalg på skoa.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg