Gå til innhold

Morsomte dere har gjort på skolen

Fredrik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En gang for lenge lenge siden. Altså når jeg var ung og gikk på ungdomsskolen. Da fikk vi nye flotte vinduer i skolebygget vårt. Disse vinduene kunne åpnes i luftestilling (som var en liten glippe øverst) eller i vanlig stilling slik vi var vant med fra de gamle vinduene. Problemet var at det satt en liten lås på vinduene som hindret oss i å bruke annet enn luftestilling. Kanskje de trodde noen skulle hoppe ut hvis de fikk vinduene opp selv om ingen hadde hoppet ut i de 20 årene de gamle vinduene var der. Eller kanskje de var redd de skulle få flere lærere som hang elevene ut av vinduet etter bena hvis de var slemme, det hadde jo skjedd før. Men uansett, vi var ikke fornøyde med ståa slik den var. Det var da klassens største slubbert gjorde sin første lure ting, og den eneste så vidt jeg kan huske, han lukket først opp vinduet og så satte han håndtaket i låseposisjon før han lukket det igjen. *poowwiing* sa det når låsebolten ble skutt over til den andre siden av rommet. Etter denne revolusjonerende oppdagelsen satte vi i gang en liten aksjon og fikk ganske raskt befridd alle de stakkars fastlåste vinduene. Og så levde vi lykkelige(?) og ordentlig utluftede resten av vår ungdomsskoletid. Snipp snapp snute så var den låsen ute.

Lenke til kommentar

Det er da man koser seg på skolen altså ;-D

Hmm, det med vikarer hadde jeg glemt.. Klassen vår fikk 2 vikarer sparket..

Den ene var en gal danske (De var gale begge to) som sa at han bare jobbet for å tjene spenn til et lengre ski-opphold i norge :lol: som mobbet elever osv (Deriblant meg *grin* )

Vi hadde en naturfag lærer som trodde han var gud... Han tok fra oss alt vi satt og beveget på... Jeg hadde ikke penner igjen etter fyren.. Rektor innså selv at han var en smule forstyrret og han fikk aldri jobb på vår skole igjen.. Han klikket helt når kameraten min sa at han kløyp som en jente... tihi ;D

Mye morro folk gjør altså!

Trodde ikke det ville bli så stor respons på det her men... Fortsett med det :D

Lenke til kommentar

I 10. hadde vi prosjekt om vannkraft, og da lagde vi en modell av et vannkraftverk. Da vi skulle tømme det, helte vi alle 30 literne oppi en søplebøtte, og skulle bære den ut. Problemet var at vi var i 3. etasje, og dere vet alle hvordan det står til med fysikken til den oppvoksende slekt. Vi tok derfor med oss bøtta, og helte alt ned trappa til nødutgangen (en sånn med "nettinggulv"). I det vi helte, kom det enn 9. klassing ut to etasjer lenger ned. :lol:

Dette var også på vinteren, så da vi gikk hjem, så vi en mølje med 9.klassinger som hadde sklidd i den herlige isdammen vi hadde skapt...

Lenke til kommentar
På skolen vår har vi knust et par ruter til ca 10000kr (hundretusen) ellers har jeg ikke gått der så veldig lenger.. begynte der i år :roll:

smart !

kipt hvis man blir tatt da

Nei, det er ikke bare kjipt hvis de blir tatt. Det er bare kjipt.

Pengene som nå gikk til knuste ruter kunne gått til bedre skolebøker eller bedret ventilasjon eller skoleturer eller noe.

Ikke noe personlig mot deg, insider, men jeg er lei av å høre utsagn som "ikke kjør så fort, du kan få bot" o.l. Det korrekte er "ikke kjør så fort, du kan skade deg selv eller andre". Hva er i veien med moralen til folk?

Lenke til kommentar

vi har mange "verstinger" i klassen min.. og i fjor når vi hadde heimkunnskap, så var vi delt inn i 2 grupper fordelt på 2 lærere og 2 klasseromm...

nå var det da slik, at man måtte gjennom det ene klasserommet for å komme til det andre, og alle "verstingene" kom på den andre gruppen i det andre rommet.

så, første dagen... det gikk kanskje et kvarter før læreren dems kom gråtende ut der ifra..

det har også forekommet ødelagte dører.. (og sikkert masse annet som jeg ikke husker..)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...