JoeDohn Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 ca 10000kr (hundretusen) Hvor hadde vi vært uten avrundingsregning? Anyhoo, vi har liksom ikke noen lærer vi har kunne hatt det gøy med, vi... (nei, det var ikke noen omskrivning fra den gamle sensuren) Var meninga at det skulle være gøy en gang, men engelsklæreren vi hadde den timen var så sprø at det gikk jo ikke i det hele tatt... Vi vedda med ei jente i klassen om at hun ikke turte å ligge på kateteret en hel time, uten å si et eneste ord - annet enn at hvis han ba henne om å flytte seg kunne hun få svare "kommer ikke på tale"... Eneste læreren gjorde når han kom inn var å kikke på henne, smile fårete og si "seems like an invitation to me..." og så vandra han rundt i klasserommet resten av timen og snakka med oss andre... Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 På skolen vår har vi knust et par ruter til ca 10000kr (hundretusen) titusen eller hundretusen? 10.000 eller 100.000 ? Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Det var 100.000, hundretusen kroner Alle ble tatt inn i en sal hvor vi snakka om hvor mange ruter som hadde blitt knust og hvor mye de kosta tilsammen.. de sa hundretusen.. jeg har neppe hørt feil, for det ble knust syykt mange i den tiden hvor de pussa opp skolen.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Hva slags drittunger er det som går på skolen din jonas[nummer]? Skulle hatt juling hele gjengen... Og det har ingenting i MORSOMSTE dere har gjort på skolen-tråden... ellers, kan jeg si at du har verdens styggeste forumnick uten å bli sett på som flamer? EDIT: Soldier_448 får en god andreplass.. Lenke til kommentar
pebbe Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Hmm... ska vi seeeeh... I sjette klasse fekk vi ein lærar til å tru at vi hadde meldt han på Casanova (tidligare sjekkeprogram med Paal T. Asheim), då blei han bra nervøs! Uansett plagde vi livskiten av han så han ødela ein peikestokk og ein gitar. Stakkars mann seier eg idag når samvitet er litt mer utvikla. På gymnaset fekk vi ei lærar til å grine fordi vi nekta å lesa opp frå ein bok ho delte ut. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 En lærer på skolen min i Canada, ble så sur på to elever som satt bakerst oi klasserommet... Og uhedlivs var det et fransk vindu bak dem... Læreren KASTET en teiprull rett over hodene på dem, og rett inn i dette omtalte vinduet.... Så kan alle tenke seg hva som skjedde med ruten.... Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 husker når vi sprengte kondensatorer på grunnkurs elektro, smelte in 230v inn på 12v kondensator, PANG! det lukter helt jævlig, en blanding av kattepiss og motorolje! Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Ganske mange ville klasser her. Klassen min da jeg gikk på barne skolen var lit vill, alle guttanne var engle barn, mens jentene var sent fra helvette, ganske uvanelig egentlig. På ungdomskolen fikk vi konstant skryt for og være det snillaste årstrinnet på mange ti år, lærerne kunne ikke huske sist det var en så snill tiende klasse. Når vi slutta på ungdomskolen så ble det værre, da begynte det å bli problemer med slåss kamper og dop salg. Gjorde aldri noe sikkelig ont, bare harmløs morro en gang i blant. Jeg selv har aldri gjort noe slemt mot lærere på skolen. En lærer ble sinna på meg en gang, han på sto at jeg spente bein pån med vilje, men jeg hadde hatt beina utstrekt framfor pulten hele timen, det var han som ikke kunne se seg for. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Hva slags drittunger er det som går på skolen din jonas[nummer]? Skulle hatt juling hele gjengen... Og det har ingenting i MORSOMSTE dere har gjort på skolen-tråden... Vi er ca. 150 elever + mange andre som ikke går her som du kan jule opp skikkelig hardt! ellers, kan jeg si at du har verdens styggeste forumnick uten å bli sett på som flamer? nei, nå blir du sett på som flamer av meg resten av forum-livet! Lenke til kommentar
Blod Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Hva slags drittunger er det som går på skolen din jonas[nummer]? Skulle hatt juling hele gjengen... Og det har ingenting i MORSOMSTE dere har gjort på skolen-tråden... Vi er ca. 150 elever + mange andre som ikke går her som du kan jule opp skikkelig hardt! ellers, kan jeg si at du har verdens styggeste forumnick uten å bli sett på som flamer? nei, nå blir du sett på som flamer av meg resten av forum-livet! ja, skremme folk kan du... : Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 EDIT: Soldier_448 får en god andreplass.. ey, fuck deg Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Skal vi sjå... brannalarmen gikk av 9ganger i løpet av en skoledag og rundt 35ganger i uka ...skolen havna i avisa for det... Vet ikke om det var vår skyld, og vet at det ikke er noe morsomt... Men en lærer som alle hata, og snakka dritt til, tok livet av seg... Satte seg i bilen med slange kobla fra eksosen inn i kupeen, med bånn gass i fri... Også var det en gang noen bestemte seg for å teste ut om mann faktisk sklir på banan skall, og la ca 10 bananskall foran hovedinngangen/utgang så gikk en gammal lærer med høyhæler på en, tryna og datt i andre banaskallene... Lenke til kommentar
Sakris Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Er det bare jeg som ikke skjønner hva halvparten av disse postene gjør her? Det var vel snakk om det morsomste dere har gjort her, ikke det mest patetiske dere har gjort! Det virker mer som om enkelte av dere ikke er annet enn en gjeng med hormonforstyrrede, lavintelligente neandertalere etter min mening! Få lærere sparket, knuse ruter, legge bananskall foran inngangen for å se om folk skader seg osv osv... Hva er så ******* f0ckings morsomt med alt dette? Nå var ikke akkurat jeg noen engel selv på skolen, men ting som dette er helt bak mål, rett og slett Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Hva slags drittunger er det som går på skolen din jonas[nummer]? Skulle hatt juling hele gjengen... Og det har ingenting i MORSOMSTE dere har gjort på skolen-tråden... ellers, kan jeg si at du har verdens styggeste forumnick uten å bli sett på som flamer? EDIT: Soldier_448 får en god andreplass.. Hva med meg da? Btw, å knuse ruter for 100 tusen høres ikke spesielt morsomt ut.... Jonas: er det tlf nummeret ditt du har i nicket? Lenke til kommentar
PT Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Jonas: er det tlf nummeret ditt du har i nicket? Søk på nummer ga 0 treff. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Brake ut i latter når den feite heimkunnskapslæreren sier; "ja ok, no står eg klar med pisken" kanskje ikke det extremeste jeg har gjort. men var så bra i øyeblikket.. Lenke til kommentar
RottePostei Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Dere som har plaga lærere slik at de har brutt sammen er totalt ubrukelige. Reinspikka mobbing. Akkurat som å plage de i klassen men rødt hår eller briller e.l. Selv om du ikke er en spesielt god lærer fortjener du ikke noe sånt. Dere som har knust ruter burde få en regning i posten. Så enkelt er det. Hva med god gammaldags moro der du faktisk ikke ødelegger noe eller noen? Lenke til kommentar
merkur Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Det går ikke ann å gjøre noe gøy på skolen da! Det eneste som kan være morsomt er å få fri ;P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå