thuen88 Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 (endret) Tok opp bensintanken på min TZR og merket at det var en ekstra slange der utenom bensinslangen. Hva skal denne gå til ? Kan ikke se noe nippel til vakum verken på forgasser eller innsug. Endret 9. juni 2015 av thuen88 Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 Går begge til krana er én av de vakumslange. Hvis ikke kan den andre være til lufting av tanken. Lenke til kommentar
thuen88 Skrevet 9. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2015 (endret) Fant ut at det den er til vakum, for det orginale insuget med nippel var ikke koblet til. Kan dette være grunnen til at jeg ikke fikk start på den igjen når jeg koblet til orginal reeds og forgasser ? Innsuget som var koblet til med trim reeds hadde ikke denne nippelen. Endret 9. juni 2015 av thuen88 Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 Uten vakum vil ikke bensinkrana åpne, med mindre du setter krana på "Pri" (hvis den har det). Lenke til kommentar
thuen88 Skrevet 9. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2015 Den åpnet med å bare ha slangen løst uten tilkobling, men kan se ut som om trykket er dårlig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 10. juni 2015 Del Skrevet 10. juni 2015 Prøv å sug i den øverste slangen og se om det kommer bensin da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå