Blackwolf Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 Hvis jeg kobler -12v inn på jord i harddiskene slik at hd'en får 24v, vil jeg da få større overføringshastighet og lagringskapasitet? Jeg ville i så fall fått en j****g rå hastighet!!!! :grin: Hvis dette virker, kan jeg gjøre det samme for dvd-brenneren min? btw, hvordan overklokker jeg cd-spilleren? Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 Har du god råd, så kan du jo prøve! Et par HD´er koster jo ikke rare greiene Og det som måtte ligge på dem er det kanskje ikke så farlig med heller? Høyere spenning er forøvrig ikke alltid det samme som høyere hastighet, i allefall ikke i en harddisk! Ville latt være å prøve! Lenke til kommentar
Blackwolf Skrevet 22. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2002 DU HADDE RETT!!!!! Det var den harddisken (120 Gb) Røyken valt ut, og dataene er borte for alltid :smile: 2x160Gb er det godt nok? må nok spør far...... Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 23. februar 2002 Del Skrevet 23. februar 2002 Quote: On 2002-02-22 23:47, Blackwolf skrev:DU HADDE RETT!!!!! Det var den harddisken (120 Gb) Røyken valt ut, og dataene er borte for alltid :smile: 2x160Gb er det godt nok? må nok spør far...... Jeg kjøper bare ikke den. Ingen er så dum. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå