Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

[Løst] Windows 10 - Stuck i Preparing Automatic Repair

Anbefalte innlegg

Hei!

Har er problem som startet plutselig idag. Skulle starte min Acer Aspire V3-571, og plutselig kommer jeg opp til Preparing Automatic Repair skjerm. Bruker Windows 10 technical preview, har i tillegg lest mye om dette på Windows 8 maskiner uten hell. Har gått inn i bioa og endra til CD Boot slik at Windows CDen jeg har liggende startes, uten at det skjer, selvom den leser CDen (utifra BIOS).

Valgte å la den gå en 45 mins tid, og da endrs teksten seg til DIagnosing your PC, uten at det skjedde noe mer. Slo av igjen PCen, denne gange var det bare Windows logo med loading sirklen som dukka opp, uten tekst. Venta litt, uten noen form for endring. Slo av og på igjen, nå kom teksten tilbake, men skjedde kkke noe annet. Slo av igjen og på, denne gangen uten tekst. Slo av og på, så kom tekst. Men nå går det derimot mye fortere å komme seg til Diagnosing your PC skjermen, uten hell.

Fant en video på youtube, hvor det hjalp for mange, men jeg er nok ikke er av de mange. Jeg får ikke til hard reset ved å trykke inn Powerknappen og F11, den starter ikke, slipper jeg powerknappen starter PCen på automatic repair igjen.

(Sorry for dårlig formulering. Er på mobilen og ganske frustrert)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...