kjellst Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 Sjøsprut Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 Jeg ble kjempenysgjerrig på hvilket fyr vi ser der ute. Trodde først det var Hestskjæret, men ombestemte meg. Tror det må være et litt lenger sør, husker ikke navnet.. Jeg likte V1 best. Der forsvant ikke fyret i sjøsprøyten. Skyene er jo så flotte at det ville nok gjort vondt å kutte i dem.. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 Flotte skyformasjoner med konturene av skip og fyr m.m, og sjøsprøyt i forgrunn gjør bildet meget severdig. V1 for meg her. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
kjellst Skrevet 9. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2015 Takker. Det er nok Hestskjæret Fyr du ser Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 10. juni 2015 Del Skrevet 10. juni 2015 Jeg tenker kanskje så mye som 5cm kutt i topp sett på min 32 tommers skjerm hvilket vil øke dybdefølelsen. Det må prøves ut om det funker når jeg foreslår å prøve ytterligere oppskarping på brenningen over skjæret. Vanskelig å si hvilke av disse versjonene som er best så jeg lar kommentaren gjelde begge. Levende vann er interessant å jobbe med fotografisk. Roar Lenke til kommentar
kjellst Skrevet 10. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2015 Takk for tilbakemeldinger. Ja en kutt i toppen er nok ikke dumt, trur også jeg kan kutte litt i bunn på v1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg