halaa Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 Hei! Noen som har erfaring med deler fra bildeler.no? Tenker mest på kvaliteten jeg. Trenger skiver, klosser og glødeplugger til passat 2006. Har sjekka ebay, der er det mye å spare, men har aldri handlet bildeler fra ebay. Er redd å handle varer med dårlig kvalitet eller rett og slett feil og deler som ikke passer. Takk Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 Jeg har kun gode erfaringer med Bildeler.no! Kanskje ikke råeste kvalitet på alt, men servicen er godt over det man kan anse som bra Jeg har brukt de selv, og flere kompiser som bruker de jevnlig.. En med en Passat 1,9 tdi som kjøpte strammedemper til viftereima der bolten knakk, som fikk både ny demper og reim, og en med en litt eldre 1,8 turbo der den 14 dager nye clutchen røyk og det noe slitte dmsvinghjulet ikke var helt trygt etterpå, så fikk han uten spørsmål både nytt clutchsett OG svinghjul! I det siste tilfellet er det jo forholdsvis dyre greier, men tror de er såpass lite interessert i dårlig omtale at de heller smører tilbakevendende kunder litt, og med det også beholder et godt omdømme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå