Gå til innhold

En liten lekker sak

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig bra bilde av lekker båt, virkelig godt objektiv denne 10-24mm til Fuji...

V2 ble også bra.

Mvh Fredrik

Hei Fredrik og takk for hyggelig kommentar. Ja, 10-24 mm gir super billedkvalitet. (Men største blenderåpning kunne gjerne vært bedre enn f4)

Skj

Lenke til kommentar

Oioioi! For en lekkerbisken! Jeg er jo ei tre-jente...elsker alt av tre! Fantastisk snasen båt! Fint V2 bilde også. Flott med svanene som litt ekstra dekor:)

Dette hadde nok vært noen for deg Helene, da kunne du slått ut håret skikkelig !

Skj

• Liker 1
Lenke til kommentar

Oioioi! For en lekkerbisken! Jeg er jo ei tre-jente...elsker alt av tre! Fantastisk snasen båt! Fint V2 bilde også. Flott med svanene som litt ekstra dekor:)

Dette hadde nok vært noen for deg Helene, da kunne du slått ut håret skikkelig !

Skj

Ja! Det hadde vært noe! Måtte bare passet på så det ikke viklet seg inn i propellen! ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

En virkelig lekkerbisken -v1 , likevel v2 blir min favoritt.

Flott komposisjon, flotte farger , mange fine trebåter og flotte svaner i forgrunnen.

Lekkert.

Mvh

Alec

Lenke til kommentar

Flott å se at det fortsatt er trebåter til. Har sjøl for over 40 år siden hatt ei 18 for tresnekke.

Mener å huske det var spesielt da slike som V1 dukket opp i tre før glassfiberbåtene kom for alvor.

Mercury'n er nok av atskillig nyere dato.

Kunne vært artig å hatt båt igjen. Måtte være glassfiber som krever mye mindre jobb enn tre. Men det koster mye mer enn det smaker i dag med båtplass, opplag etc.

Roar

Lenke til kommentar

Hei Ragnar. Jeg tok noen bilder av denne lekre "Loppa" jeg også. Kanskje jeg legger ut ett siden når jeg får redigert de etter hvert.

Det er to meget bra presentasjoner du gir oss her.

Mvh. Rolf

Gleder meg til å få se fortsettelsen. Nå er det din tur.

Skj

Lenke til kommentar

Flott å se at det fortsatt er trebåter til. Har sjøl for over 40 år siden hatt ei 18 for tresnekke.

Mener å huske det var spesielt da slike som V1 dukket opp i tre før glassfiberbåtene kom for alvor.

Mercury'n er nok av atskillig nyere dato.

Kunne vært artig å hatt båt igjen. Måtte være glassfiber som krever mye mindre jobb enn tre. Men det koster mye mer enn det smaker i dag med båtplass, opplag etc.

Roar

Takk for kommentar ! For oss som har levd en stund blir det fråtsing i nostalgi på slike festivaler.

Skj

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...