Ragnar Skj Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 En liten lekker sak Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 Veldig bra bilde av lekker båt, virkelig godt objektiv denne 10-24mm til Fuji... V2 ble også bra. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 Flott båt med en god "gammel" Mercury.. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 Oioioi! For en lekkerbisken! Jeg er jo ei tre-jente...elsker alt av tre! Fantastisk snasen båt! Fint V2 bilde også. Flott med svanene som litt ekstra dekor:) Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 9. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2015 Veldig bra bilde av lekker båt, virkelig godt objektiv denne 10-24mm til Fuji... V2 ble også bra. Mvh Fredrik Hei Fredrik og takk for hyggelig kommentar. Ja, 10-24 mm gir super billedkvalitet. (Men største blenderåpning kunne gjerne vært bedre enn f4) Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 9. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2015 Flott båt med en god "gammel" Mercury.. Takk for kommentaren ! Tenker på "Mercury Blues" med Alan Jackson når jeg ser denne motoren. Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 9. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2015 Oioioi! For en lekkerbisken! Jeg er jo ei tre-jente...elsker alt av tre! Fantastisk snasen båt! Fint V2 bilde også. Flott med svanene som litt ekstra dekor:) Dette hadde nok vært noen for deg Helene, da kunne du slått ut håret skikkelig ! Skj 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 Oioioi! For en lekkerbisken! Jeg er jo ei tre-jente...elsker alt av tre! Fantastisk snasen båt! Fint V2 bilde også. Flott med svanene som litt ekstra dekor:) Dette hadde nok vært noen for deg Helene, da kunne du slått ut håret skikkelig ! Skj Ja! Det hadde vært noe! Måtte bare passet på så det ikke viklet seg inn i propellen! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 En virkelig lekkerbisken -v1 , likevel v2 blir min favoritt. Flott komposisjon, flotte farger , mange fine trebåter og flotte svaner i forgrunnen. Lekkert. Mvh Alec Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 9. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2015 En virkelig lekkerbisken -v1 , likevel v2 blir min favoritt. Flott komposisjon, flotte farger , mange fine trebåter og flotte svaner i forgrunnen. Lekkert. Mvh Alec Setter pris på din tilbakemelding Alec ! Skj Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 10. juni 2015 Del Skrevet 10. juni 2015 Flott å se at det fortsatt er trebåter til. Har sjøl for over 40 år siden hatt ei 18 for tresnekke. Mener å huske det var spesielt da slike som V1 dukket opp i tre før glassfiberbåtene kom for alvor. Mercury'n er nok av atskillig nyere dato. Kunne vært artig å hatt båt igjen. Måtte være glassfiber som krever mye mindre jobb enn tre. Men det koster mye mer enn det smaker i dag med båtplass, opplag etc. Roar Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 10. juni 2015 Del Skrevet 10. juni 2015 Hei Ragnar. Jeg tok noen bilder av denne lekre "Loppa" jeg også. Kanskje jeg legger ut ett siden når jeg får redigert de etter hvert. Det er to meget bra presentasjoner du gir oss her. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 10. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2015 Hei Ragnar. Jeg tok noen bilder av denne lekre "Loppa" jeg også. Kanskje jeg legger ut ett siden når jeg får redigert de etter hvert. Det er to meget bra presentasjoner du gir oss her. Mvh. Rolf Gleder meg til å få se fortsettelsen. Nå er det din tur. Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 10. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2015 Flott å se at det fortsatt er trebåter til. Har sjøl for over 40 år siden hatt ei 18 for tresnekke. Mener å huske det var spesielt da slike som V1 dukket opp i tre før glassfiberbåtene kom for alvor. Mercury'n er nok av atskillig nyere dato. Kunne vært artig å hatt båt igjen. Måtte være glassfiber som krever mye mindre jobb enn tre. Men det koster mye mer enn det smaker i dag med båtplass, opplag etc. Roar Takk for kommentar ! For oss som har levd en stund blir det fråtsing i nostalgi på slike festivaler. Skj Lenke til kommentar
okjo Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 Akkurat det det er..en lekker liten sak Vh Oddmund Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 11. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2015 Akkurat det det er..en lekker liten sak Vh Oddmund Hjertelig. Skj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg