johome Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 Jeg spiser en hel del Makrellfilet i tomat saus ( oftest fra Stabburet ) Liker veldig godt tomatsausen som følger med - så godt at når jeg har spist opp drøye halvparten av innholdet , så er det ikke noe tomatsaus igjen Er det noen som har forslag til tomatsaus som jeg kan bruke til dette ? Lenke til kommentar
Rioter Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 Jeg kan anbefale deg en kinesisk oppfinnelse kalt Ketchup. Lenke til kommentar
johome Skrevet 9. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2015 Har prøvd en del ketchup , men ikke noe som er like godt som tomatsausen ifra Stabburet. Lenke til kommentar
Rioter Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 Har prøvd en del ketchup , men ikke noe som er like godt som tomatsausen ifra Stabburet. Da får du lage deg selv en Jamie Oliver tomatsaus. Du trenger bare ferdig kjøpte hakket tomater og litt grønnsaker. Lenke til kommentar
johome Skrevet 9. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2015 Jeg får vel prøve meg på det. Hadde allikevel håpet å kunne kjøpe dette i butikk ... Lenke til kommentar
robertaksland Skrevet 10. juni 2015 Del Skrevet 10. juni 2015 Er det ikke helt vanlig tomatpure som er i disse boksene da? Tomatpure fra glass smaker nok litt sterkere, mens den i boksen har roet seg litt etter å ligget sammen med fisken i lang tid. Jeg vil anbefale å kjøpe et glass tomatpure og prøve. Det kan hende det er akkurat det du vil sette pris på. Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 10. juni 2015 Del Skrevet 10. juni 2015 Prøv denne http://www.godfisk.no/Oppskrifter/Norge/Makrell-i-tomat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå