FpsStu Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Bla litt her, så ser du at Mist kommer med PSU fra 430W-550W Ikke SÅ dyrt heller, 550W for 1045kr... Så gjelder det å se hva slags specs den får, og hvor stabil den blir... Lenke til kommentar
PumpAction Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Nå lager dem vel ikke strømforsyningene selv, men har vel avtaler med et annat selskap, slik som med silent twin og det nye mist vannkjølings-komponentene? Jeg spekulerer i om det er enermax dem har inngått avtale med, skjønner ikke helt hvorfor dem har sluttet å selge enermax psu's. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Jeg spekulerer i om det er enermax dem har inngått avtale med, skjønner ikke helt hvorfor dem har sluttet å selge enermax psu's. Fordi Enermax er dårlig. De sa det var for mye reklamasjoner. Og bevares, jeg kan bekrefte det selv... Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Nå lager dem vel ikke strømforsyningene selv, men har vel avtaler med et annat selskap, slik som med silent twin og det nye mist vannkjølings-komponentene? De har laget og utviklet strømforskyningene selv, men produserer dem ikke på egen fabrikk. Det gjør ikke PSU'en noe mindre MIST enn Creatives skjermkort (som produseres av MSI) er Creative. Lenke til kommentar
okidoki Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Jeg spekulerer i om det er enermax dem har inngått avtale med, skjønner ikke helt hvorfor dem har sluttet å selge enermax psu's. Fordi Enermax er dårlig. De sa det var for mye reklamasjoner. Og bevares, jeg kan bekrefte det selv... Har fått en DOA av fem PSU'er så jeg ser poenget ditt ja. Men det er vel litt døyt å si at Enermax er dårlig, for det er dem ikke. Q-Tec er dårlig, ikke Enermax. Lenke til kommentar
RostamX Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Nå lager dem vel ikke strømforsyningene selv, men har vel avtaler med et annat selskap, slik som med silent twin og det nye mist vannkjølings-komponentene? De har laget og utviklet strømforskyningene selv, men produserer dem ikke på egen fabrikk. Det gjør ikke PSU'en noe mindre MIST enn Creatives skjermkort (som produseres av MSI) er Creative. Det er det dummeste jeg noen gang har hørt! Lenke til kommentar
RostamX Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Det de har gjor er å finne en nogenlunde bra strømforsyning til en meget rimelig penge som de bytter ut klistemerkene til og selger "dyrt" under navnet MIST! Enkelt og greit! Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 (endret) mtp at Microplex gutta har vært på besøk hos Fortron/Source (sjekk forumet dems for bilder av turen) så kommer det vel ikke som noen bombe dersom MIST PSUen er laget av nettopp F/S edit: bytta ut "at" med "dersom" iom at jeg ikke kan si noe helt sikkert, jeg bare spekulerer. Endret 10. november 2003 av Anders Leipsland Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Det de har gjor er å finne en nogenlunde bra strømforsyning til en meget rimelig penge som de bytter ut klistemerkene til og selger "dyrt" under navnet MIST! Enkelt og greit! Og dette har du selvfølgelig fra sikre kilder? Lenke til kommentar
Novec Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 mtp at Microplex gutta har vært på besøk hos Fortron/Source (sjekk forumet dems for bilder av turen) så kommer det vel ikke som noen bombe at MIST PSUen er laget av nettopp F/S Da er i alle fall kvaliteten sikret! Det interessante blir jo utseendet og kjøling/støy. Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 (endret) Det er det dummeste jeg noen gang har hørt! Takker for saklig argumentasjon! Det jeg skrev var i fullt alvor, og jeg kan garantere for det. MIcroplex STudiedata utvikler alle produktene sine selv, og bestiller plass av en eller annen fabrikant som produserer utstyret kun for dem (pga. av copyright selvsagt). Akkurat dette gjør Creative med sine skjermkort, selv om de stort sett ikke gjøre noe store forandringer fra nVIDIAS referansekort, om noe i det hele tatt. Likheten er i alle fall der, og det er mange som får andre produsenter til å lage skjermkort ol. for dem på samme måte som MIST har gjort. Det de har gjor er å finne en nogenlunde bra strømforsyning til en meget rimelig penge som de bytter ut klistemerkene til og selger "dyrt" under navnet MIST! Enkelt og greit! Har du en kilde for dette, eller er du bare en skeivr*nka fjortis som prøver å være kul? Jeg hadde seriøst venta bedre av folk som får lov til å være på forumet! Endret 11. november 2003 av Corleone Lenke til kommentar
RostamX Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Det er det dummeste jeg noen gang har hørt! Takker for saklig argumentasjon! Det jeg skrev var i fullt alvor, og jeg kan garantere for det. MIcroplex STudiedata utvikler alle produktene sine selv, og bestiller plass av en eller annen fabrikant som produserer utstyret kun for dem (pga. av copyright selvsagt). Akkurat dette gjør Creative med sine skjermkort, selv om de stort sett ikke gjøre noe store forandringer fra nVIDIAS referansekort, om noe i det hele tatt. Likheten er i alle fall der, og det er mange som får andre produsenter til å lage skjermkort ol. for dem på samme måte som MIST har gjort. Det de har gjor er å finne en nogenlunde bra strømforsyning til en meget rimelig penge som de bytter ut klistemerkene til og selger "dyrt" under navnet MIST! Enkelt og greit! Har du en kilde for dette, eller er du bare en skeivr*nka fjortis som prøver å være kul? Jeg hadde seriøst venta bedre av folk som får lov til å være på forumet! Ok jeg formulerte meg litt teit akkurat der! Men det er akkurat det du skreiv jeg mener Sånn som denne tråden strartet så hørtes det ut som om det var microplex annsatte som satt og designet varene selv! Det gjør dem da altså ikke! Det setter opp "spesial" avtaler med produsentene om å bytte ut klistremerker og annet gjenkjennelig merking med deres eget MIST logo! Og til dere andre vær for guds skyld ikke så naive å tro at de luringene der sitter og designer innmaten på en psu! Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Ok jeg formulerte meg litt teit akkurat der! Men det er akkurat det du skreiv jeg mener Sånn som denne tråden strartet så hørtes det ut som om det var microplex annsatte som satt og designet varene selv! Det gjør dem da altså ikke! Å herregud! MIST består ikke av selgerne ++ på Microplex, men andre som har kompetanse til å utvikle nytt utstyr. Dette gjør de selvsagt i samarbeid med fabrikanten som allerede har mye god kunnskap på området. Det setter opp "spesial" avtaler med produsentene om å bytte ut klistremerker og annet gjenkjennelig merking med deres eget MIST logo! Og til dere andre vær for guds skyld ikke så naive å tro at de luringene der sitter og designer innmaten på en psu! Kjære lille deg. Hvordan vet du dette, og hvor i all verden er kilden/bevisene?! Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Mange av MIST-produktene er jo på en måte "mods" av andre produkter. Ta f. eks. den nye MIST Tsunami. Der er vannblokkken laget av Coolink, men med MIST-logo på, og imontert noen blå dioder. Vil ikke si at de bare setter klistremerker på det, men det er ikke 100% laget av Microplex. Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Forventer selvsagt en fin test av MIST PSU'er her. Må ha meg ny snart, vcore hopper mellom 1,62 og 1,66. 12 volt mellom 11,8 og 11,92 Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Forventer selvsagt en fin test av MIST PSU'er her. Må ha meg ny snart, vcore hopper mellom 1,62 og 1,66. 12 volt mellom 11,8 og 11,92 hehe.. jeg har en grovt modda\voldtatt qtec 400w jeg.. byta ut viftene med noen ikke fult så kult, men stillere, og skal skifte noen deler inni der etter hvert.. syns at volten danser litt mye for tiden.. dingsene sponser skolen *grin* Lenke til kommentar
RostamX Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Ok jeg formulerte meg litt teit akkurat der! Men det er akkurat det du skreiv jeg mener Sånn som denne tråden strartet så hørtes det ut som om det var microplex annsatte som satt og designet varene selv! Det gjør dem da altså ikke! Å herregud! MIST består ikke av selgerne ++ på Microplex, men andre som har kompetanse til å utvikle nytt utstyr. Dette gjør de selvsagt i samarbeid med fabrikanten som allerede har mye god kunnskap på området. Det setter opp "spesial" avtaler med produsentene om å bytte ut klistremerker og annet gjenkjennelig merking med deres eget MIST logo! Og til dere andre vær for guds skyld ikke så naive å tro at de luringene der sitter og designer innmaten på en psu! Kjære lille deg. Hvordan vet du dette, og hvor i all verden er kilden/bevisene?! Kjære store deg hvor er dine bevis da? Skal du kanskje henvise til de andre MIST produktene? Som alle nesten er kopier av andre produkter? Hmmm Hvis jeg får Volvo til å lage en noen fete riper i en Volvo som jeg skal bestille så kan jeg jo si at jeg kjører en spesial laget svensk bil! Blir morrsomt å opne opp PSU`ene til MIST for å finne ut at de er nøyaktig like Forton Source punktum gidder ikke å svare mer på denne tråden.. Smil å vær glad... Ps. tror forresten jeg er eldre enn deg så jeg er nok ikke din LILLE venn alikevel *grin* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå