Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Ingen legehjelp for mitt ganske pinlige problem...

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har et pinlig problem. Dette har jeg hatt i flere år, og bestemte meg for å få dette undersøkt hos lege.

Det kommer noe illeluktende utflod fra penis. Dette skjer daglig, ofte flere gang om dag. Det lukter helt forferdelig og ganske kraftig, slik at mennesker rundt meg kan merke det hvis jeg er sammen med folk når det skjer. 

Jeg har ikke hatt samleie.

Jeg tok opp problemet med lege og leverte urinprøve. Etter mye mas og purringer fra min side, fikk jeg omsider svar fra legen. De fant ingenting i urinen min og noe videre utredning fra derfor ikke nødvendig.

Jeg skal til legen på torsdag, og lurer på om jeg bør ta dette opp igjen?

Anonymous poster hash: 2569b...bac
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei Jeg har et pinlig problem. Dette har jeg hatt i flere år, og bestemte meg for å få dette undersøkt hos lege.Det kommer noe illeluktende utflod fra penis. Dette skjer daglig, ofte flere gang om dag. Det lukter helt forferdelig og ganske kraftig, slik at mennesker rundt meg kan merke det hvis jeg er sammen med folk når det skjer. Jeg har ikke hatt samleie. Jeg tok opp problemet med lege og leverte urinprøve. Etter mye mas og purringer fra min side, fikk jeg omsider svar fra legen. De fant ingenting i urinen min og noe videre utredning fra derfor ikke nødvendig. Jeg skal til legen på torsdag, og lurer på om jeg bør ta dette opp igjen? Anonymous poster hash: 2569b...bac

Hva med å levere utfloden til legen når det skjer?

Lenke til kommentar

Du tok det opp med legen og han anbefalte deg IKKE å komme inn til en konsultasjon med han??? urinprøve er for å teste klamydia og kun det. Det du beskriver kan være grunnet i langt mer alvorlige infeksjoner og kjønnssykdommer. 

Jeg finner det VELDIG merkelig om legen ikke ønsket å undersøke deg, sikker på at du snakket med legen din konkret om dette?

Bestill deg en legetime du og få han til å ta en prøve av utfloden, så kommer du til bunns i det. 

Dette er for alvorlig til å la pinsomhet hindre deg i å dra til legen!

Lenke til kommentar

Hei,

legen min er en kvinne og skal være en av de beste legene som finnes her i byen (i følge alle anmeldelsene på legelisten). Jeg byttet til henne fordi jeg ikke fikk noe hjelp hos den forrige fastlegen min. 

Jeg tok opp dette igjen på legetime i dag. Hun sa at de ikke fant noe på den forrige urinprøven og det ikke var noe bakterievekst, så hun visste ikke hva det kunne være...?

Hun sa at jeg kunne ta en ny urinprøve å levere i morgen.

Jeg sa også at jeg kunne prøve å ta med en prøve av utflod, og fikk et eget glass til det

Anonymous poster hash: 2569b...bac
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...