AfterGlow Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 Se klipp fra filmen og hvordan den ble laget.Dette er Googles første VR-film for Cardboard-brillene Lenke til kommentar
mrdalesen Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 Bestw bruke for dette, etter min mening; skrekkfilmer. Kan ikke huske sist gang jeg så en skummelskrekkfilm.. Putt meg i hovedrollen ved at jeg ser alt i førsteperson gjennom ett hjemsøkt hus og jeg kommer til å pisse på meg. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 10. juni 2015 Del Skrevet 10. juni 2015 (endret) Bestw bruke for dette, etter min mening; skrekkfilmer. Kan ikke huske sist gang jeg så en skummelskrekkfilm.. Putt meg i hovedrollen ved at jeg ser alt i førsteperson gjennom ett hjemsøkt hus og jeg kommer til å pisse på meg. Bare ikke dø av skrekk. Endret 10. juni 2015 av Slettet+513 Lenke til kommentar
mrdalesen Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 Bestw bruke for dette, etter min mening; skrekkfilmer. Kan ikke huske sist gang jeg så en skummelskrekkfilm.. Putt meg i hovedrollen ved at jeg ser alt i førsteperson gjennom ett hjemsøkt hus og jeg kommer til å pisse på meg. Bare ikke dø av skrekk. Skal prøve å la være, men dersom jeg gjør det så skal jeg si meg fornøyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå