Chavalito Skrevet 1. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2016 (endret) Ja, jada, jada, var det ikke det jeg trodde. Levering 25. februar??? Ja, nei, ikke i det hele tatt. Nå sier de forhåndsbestille og levering i mars??? Èdit: Kanskje jeg skal satse på Phanteks Enthoo Primo og bare glemme hele Core W100 kabinettet? Endret 4. mars 2016 av Chavalito Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 10. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2016 Ble nok Core W100 likevel, får den i morgen engang. Lenke til kommentar
Bjonness406 Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 Ble nok Core W100 likevel, får den i morgen engang. Husk å legg ut bilder Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 10. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2016 Skal ikke glemme å legge ut bilder, hvis kabinettet kommer slik som TweakTown påstår. Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 11. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2016 Da var kabinett delene i hus, og det er bare å begynne å "snekre" sakene sammen. Den bagen som står ved esken er til en 15" laptop, bare for å gi dere en ide om hvor stor esken er. Den veier 25 kg. Og her er alle delene, så nå er det fram med skrutrekker etc. Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 11. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2016 Da er det bare å begynne. Og her er første opplegget/delen ferdig Så langt har alt gått bra, ikke noe å si på kvalitet etc, alle deler er merket og samme med alle posene med skruer og slikt. Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 11. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2016 (endret) Da er jeg mer eller mindre ferdig med selve kabinettet. Det som gjenstår nå er å finne ut hvor HDD'er og radiatorer skal plasseres. Plass er det nok av, ingen tvil om det. Det som ligger ved siden av kabinettet er feste braketter for radiatorer eller vifter. Og som man ser, så er vinduet ganske tykk plast. Kanskje litt vanskelig å se størrelsen på kabinettet, men den konjakk flasken i forgrunnen er på 1 liter, så ..... Endret 11. mars 2016 av Chavalito Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 12. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2016 Kanskje litt vanskelig for folk flest å skjønne hvor stort Core W100 kabinettet er, så dere kan jo se på bildet. Kabinettet ved siden av er et Coolermaster Storm. Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 18. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2016 (endret) Okay, da har man mottatt litt mer kJølevæske etc, så det er vel på tide på begynne å bytte over til Core W100 kabinettet. Endret 18. mars 2016 av Chavalito Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 18. mars 2016 Del Skrevet 18. mars 2016 Gleder meg til å se, ser ut som en konge kabinett! Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 19. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2016 (endret) Det kommer seg, eller kanskje jeg skulle si at jeg begynner p`mandag med dette prosjektet. Det jeg er helt sikker på er at jeg liker Core W100 kabinettet, det er STORT!!! Men i dæven, kjøpte jeg blå kjølevæske og så har jeg kun LED vifter som er røde??? Forresten, denne tråden går fra Løst til Uløst veldig lett!! Endret 19. mars 2016 av Chavalito Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 11. april 2016 Forfatter Del Skrevet 11. april 2016 Javel, da var gamlingen kommet tilbake fra en liten ferie på Tenerife, så det er vel på tide å hive seg i gang med denne hers... flyttingen av vannkjølingen. Bilder vil bli lagt ut etter hvert. Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 11. april 2016 Forfatter Del Skrevet 11. april 2016 Da er det bare å hive seg i gang her, det nye kabinettet til høyre. Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 12. april 2016 Forfatter Del Skrevet 12. april 2016 Da var hovedkort og HDD'er montert. Ser lite ute det hovedkortet, men er et helt vanlig ATX HK. Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 14. april 2016 Forfatter Del Skrevet 14. april 2016 Jau, jau, da er man i gang med lekkasje test, tror jeg da. Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 19. april 2016 Forfatter Del Skrevet 19. april 2016 (endret) Glemte å legge ut bilde av kabinettet slik det står nå. Endret 19. april 2016 av Chavalito 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå