Chavalito Skrevet 13. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2015 Ja, ja, det gikk til en viss plass å installere full EK kjøling i HAF X. Ble ikke plass til radiatorene der jeg ville ha dem, så nytt kabinett bestilt som kommer i morgen. Håper et Corsair Graphite 760T er bedre. Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 15. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2015 Har fått Graphite 760T kabinettet og har begynt på "prosjektet", men det tar lengre tid enn jeg regnet med. Skal se om jeg kan poste et bilde i morgen av framskritt så langt. Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 16. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2015 (endret) Da var de to første radiatorene på plass. Nå skal pumpe og tank monteres, dog blir det litt "modding" for å få det til. Tok "laaang" tid å få tanken montert, men nå er den på plass. Endret 16. oktober 2015 av Chavalito 2 Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 17. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2015 (endret) Da mistet jeg en helt dag pga problemer med routere og Internett. Tvilsomt at jeg greier å få kjørt noen lekkasje test før jeg oser til Norge på konferanse. Men rakk jo å gjøre litt da. Endret 17. oktober 2015 av Chavalito 1 Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 18. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2015 (endret) Så er spørsmålet, ser dette ut som et noenlunde brukbart opplegg? Jeg kan ikke se det er annen måte å gjøre dette på med tanke på alle HDD'ene som jeg har. Endret 18. oktober 2015 av Chavalito 1 Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 18. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2015 Med litt flaks, rekker jeg å gjøre en lekkasje test i morgen, men vi får se. 1 Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 19. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2015 Da var man klar for lekkasje test i løpet av ettermiddagen. Ble ikke helt som jeg hadde planlagt, men fant ingen annen løsning. 1 Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 19. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2015 (endret) Da er vann lekkasje testen i gang, ingen lekkasje etter 45 minutter. Tenkte å laste opp en liten video, men får ikke lov til det. Water test.mpg Edit: Forandrtet navn på filen og da gikk det. Unnskyld all "snufsingen", men er litt forkjølet. Endret 19. oktober 2015 av Chavalito 1 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 19. oktober 2015 Del Skrevet 19. oktober 2015 Ser jo bra ut dette her Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 19. oktober 2015 Del Skrevet 19. oktober 2015 Hehe, Ekke bare bare å være forkjølet når du har lyst å bygge pc ^^ Ser bra ut Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 19. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2015 Takk, takk. For se hvordan det går når alle HDD'ene og SSD'ene er på plass, pluss PSU så klart. Blir trangt mellom 140 radiatoren og PSU, men det skal gå. Får vel laste opp et bilde i helgen når alt er på plass. Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 24. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2015 (endret) Kom hjem rundt midnatt i går, sov lenge , men fikk gjort en del i dag. Nesten ferdig med å koble til alle kablene. Som dere ser så ble det trangt melloim 140 radiatoren og PSU, men det gikk heldigvis. I morgen blir det å starte opp PC'en og se hva som skjer. Endret 24. oktober 2015 av Chavalito Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 25. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2015 Så langt er jeg veldig fornøyd med EK vannkjølingen, kjører F@H med 90 % belastning på begge GPU'ene og temp ligger på 38 - 40 grader. CPU overstiger ikke 48 grader når jeg kjører Boinic ser det ut som. Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 1. november 2015 Forfatter Del Skrevet 1. november 2015 Et lite bilde av temperaturen på GTX 980 Ti med vannkjøling når F@H kjøres. Dette er det andre skjermkortet, det første ligger på ca 39 grader. Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 28. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2016 (endret) Jeg monterte EK vannkjølingen i et Corsair Graphite 760T kabinett, men i dag fant jeg et nytt kabinett fra Thermaltake som kanskje blir det nye kabinettet mitt. Nok plass er det til både det ene og det andre. Jeg snakker om Thermaltake Core W100, og det beste med det kabinettet er at man kan montere hjul på det for å flytte det lettere, nettopp noe for en gammel gubbe som jeg. Og bra er det, bare kabinettet veier ca 22 kg. Endret 28. januar 2016 av Chavalito Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 30. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2016 Slik kommer kabinettet, så man må montere det selv. Blir sikkert moro det når jeg får det i hus om en stund. Og flere deler. Blir sikkert en god del banning og sverting hvis jeg kjenner meg selv rett. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 30. januar 2016 Del Skrevet 30. januar 2016 Blir moro å se hvordan det ender opp. Snasent kabinett. Vet du hvor mye det kommer på her i gamle Noreg? (Eller må man bestille fra utlandet? Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 30. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2016 (endret) Har ingen peiling på hva det vil koste i Norge, men i Spania koster det 369 euro. Er så nytt at det ikke er til salgs enda i Spania, men jeg kan forhåndsbestille det. Endret 30. januar 2016 av Chavalito Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 1. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2016 Da var Thermaltake Core W100 bestilt, levering en gang i slutten av februar. Passer perfekt, det er da jeg kommer hjem igjen. Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 20. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2016 Siste nytt fra nettbutikken er at levering blir ca 25. februar. Det tror jeg når jeg ser det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå