Petter H Skrevet 10. juni 2015 Del Skrevet 10. juni 2015 Er 4 mill mye i dagens marked? Hvor mye kostet det å lage spillet? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. juni 2015 Del Skrevet 10. juni 2015 Er noen tall og info her, sitter på mobil så er litt lat. http://m.n4g.com/News/ClickOut/1739556 Lenke til kommentar
Gringorilla Skrevet 10. juni 2015 Del Skrevet 10. juni 2015 For noen som ikke har spilt noen av de forrige spillene i serien, hvordan vil det være å settr seg inn i story messig? Jeg har ikke spilt Witcher 1 og 2, men jeg hadde ingen problemer med å følge storyen i Witcher 3 (som jeg nesten er ferdig med nå). Man får hele tiden innblikk i ting som har skjedd tidligere gjennom dialoger i spillet og lignende, og om det er noe som er viktig å vite fra før, så får man en direkte "påminnelse" fra de tidligere spillene. Spillet er i alle fall fantastisk bra. Skal få spilt 1 og 2 i ettertid nå. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. juni 2015 Del Skrevet 10. juni 2015 Er 4 mill mye i dagens marked? Hvor mye kostet det å lage spillet? 32 millioner dollar i produksjonskostnader og 35 millioner i markedsføringakostnader. Lenke til kommentar
Nobellet Skrevet 10. juni 2015 Del Skrevet 10. juni 2015 Cyberpunk 2077 vil bli det neste spillet fra CD project, ja, men det betyr ikke at det aldri vil komme flere Witcher spill. Husk at Witcher universet er ganske stort, med steder som ikke er utforsket. Om det så kommer flere vil det antagelig være med Ciri som hovedkarakter. 1 Lenke til kommentar
Slyr Skrevet 10. juni 2015 Del Skrevet 10. juni 2015 Kan få tak i Witcher 3 ekstremt billig nå og! 199,- Lenke til kommentar
Arnt0r Skrevet 10. juni 2015 Del Skrevet 10. juni 2015 (endret) Da fortjener jeg 2x takk? Eller kanskje ikke, siden mine to kopier av spillet ble bundlet med mine nye skjermkort? Endret 10. juni 2015 av Arnt0r Lenke til kommentar
Jaqoby Skrevet 12. juni 2015 Del Skrevet 12. juni 2015 "The Witcher 3: Wild Hunt er det tredje og siste spillet fra CD Projekt RED basert på den polske fantasy-bokserien med samme navn." det er ikke det siste spille av the witcher, men siste spille med Geralt of Rivia som hoved person. dette har blitt sakt på et av forum sidene deres Nei, dette er det siste spillet av The Witcher serien. Hvor har du fått dette fra? Lenke til kommentar
Kindleguy Skrevet 12. juni 2015 Del Skrevet 12. juni 2015 Alle romanane er omsette til tysk, med unntak av den nyaste frå 2013, som kjem ut på tysk i år. Ser at eit par til ikkje er omsette ferdig til engelsk enno, men kjem i løpet av kort tid. Er bare eit par Witcher-noveller i ei novellesamling med andre noveller av fortattaren som ikkje er offisielt omsette til eit germansk språk enno i tillegg til ei parodi-novelle som forfattaren sjølv skreiv. Sistnemnte finst det fan-omsetjing av på engelsk på Internett. Dei blant forresten laga ein Witcher-film i Polen i 2001. Den er tilgjengeleg på DVD/Blu-ray med tysk underteksting (usikkert om det bare er med tysk dubbing eller om polsk tale også er med): http://www.amazon.de/Hexer-Geralt-von-Riva-Blu-ray/dp/B00UWHRSHO/ref=sr_1_2?s=dvd&ie=UTF8&qid=1434108266&sr=1-2&keywords=der+hexer+geralt Coveret av nypublisering av filmen er laga mistenkeleg likt coveret til Witcher 3 https://en.wikipedia.org/wiki/Andrzej_Sapkowski#The_Witcher_Saga https://de.wikipedia.org/wiki/Andrzej_Sapkowski#Hexer_Geralt-Zyklus For noen som ikke har spilt noen av de forrige spillene i serien, hvordan vil det være å settr seg inn i story messig?Ja det lurer jeg på også? Er storyen basert på bøker? har noen forresten lest de bøkene? Storyen er basert på en serie polske bøker, er usikker på om de er oversatt enda, men de holder i så fall på med oversettingen.Det er litt innviklet historie messig, kan kanskje sammenlignes litt med game of thrones. Jeg ville sett denne videoen før du skal spille witcher 3, inneholder ingen spoilers, men forklarer backstoryen ganske så bra. Uansett om du har spilt forgjengerne eller ikke anbefaler jeg virkelig witcher 3. Ga meg ca 100 timer med varierte quests og story, og jeg gjorde ikke i nærheten av alle sidequests. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå