Gå til innhold

lav cpu og gpu bruk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser ut som om du spiller CS, siden det er så lite cpubruk :)

Prøv Battlefield 4 multiplayer og GTA V, så skal jeg love deg at cpu OG gpubruken går i taket ;)

Sist jeg testet Doom 3, så brukte det vel 12% av cpu eller.no

Jepp, det gjer eg, men vet du hvorfor jeg har så lav fps da? ligger ustabilt på 180, med alt på lavt, 1600 x 900.

Lenke til kommentar

Prøv Battlefield 4 multiplayer og GTA V, så skal jeg love deg at cpu OG gpubruken går i taket ;)

Jepp, det gjer eg, men vet du hvorfor jeg har så lav fps da? ligger ustabilt på 180, med alt på lavt, 1600 x 900.

Sett maxfps i msi afterburner til 120 eller 144, alt etter hva slags frekvens du har på skjermen din :)

Husk at du skal ikkje se på fps når du spiller. Du skal se etter fiender ;)

Så lenge det går smooth, så er det jo greitt. g-sync hjelper og fps cap hjelper for en deilig smooth opplevelse.

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

Sett maxfps i msi afterburner til 120 eller 144, alt etter hva slags frekvens du har på skjermen din :)

Husk at du skal ikkje se på fps når du spiller. Du skal se etter fiender ;)

Så lenge det går smooth, så er det jo greitt. g-sync hjelper og fps cap hjelper for en deilig smooth opplevelse.

ok, bruker det, men klare du å forklare hvorfor fps gjekk fra stabilt 300 til å klare 140 stabilt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...