KimNK Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Sitte fast nesten heil i begynnelsen ac SC der eg skal finne "the black box". Det blir sagt at den skal vere bak ei stor bokhylle eller ein vegg, men finn den ikkje.. Noken som gidde å sei henn den e? Begynna å gå ekstremt lei av å leite. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Oi. Lenge siden jeg spilte der gitt. Inni det ene huset, der hvor du ankom ved å drepe han på terrassen og en inni selve huset, er det et bilde. "Use the actionkey" på dette bildet og han skal finne noe bak det. AFAIK. Som sagt er det en stund siden. Lykke til Btw - hvis du sitter fast igjen: www.gamefaqs.com Velg PC/Xbox på linjen øverst og finn SC Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 8. november 2003 Forfatter Del Skrevet 8. november 2003 fant ein PC bak et bilde i rommet i enden av gangen. Er det den som er the black box eller? Actionkey? /me so n00b.. fikk xboxen igår Lenke til kommentar
Blib Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Ja, uff, mener at når du leser denne PCen så får du mer info om hvor denne boksen ligger. Så skal du vel ut vinduet og langs takene der et stykke. Nei, uff, beklager. Les på GameFAQs. Der står alt. Beklager altså Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 8. november 2003 Forfatter Del Skrevet 8. november 2003 Hehe, greit. Får vel berre prøve meg fram litt... Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Boksen er ikke der, men på PC'n får du en masse info, bl.a. en kode til ytterdøra og info om oppdraget ditt videre. Slik var det i alle fall på PC og PS2 versjonen... Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 8. november 2003 Forfatter Del Skrevet 8. november 2003 Ja, såg i notes at koden var notert der.. Dumt at eg ikkje fulgde med når han brukte PC'en da.. :gretten: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå