Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Avsmak på meg/sex pga mas

Anbefalte innlegg

I det siste har det vært lite sex. Han har jobbet mye og vært mye sliten. Så hvis jeg sier "skal vi gå opp å ta en dusj sammen" så svarer han "nei, kan vi ikke heller se en film?"

Eller hvis jeg klår litt før vi skal sovne så skal han tidlig opp, er sliten, må sove.

Når vi først har sex så er det når han er kåt. Jeg kan sprade naken uten at han ser på meg en gang, men hvis han har morrabrød må jeg bare stille opp.

Jeg har kanskje mast litt men jeg blir frustrert.

Igår pratet vi litt om det og han sa at han fikk avsmak på meg når jeg maser og vil ha sex hver gang adledningen byr seg. At han bare fikk mindre lyst.

Kjente jeg bare ville grine av den kommentaren. Jeg maser ikkehver gang adledningen byr seg, men såklart vil jeg ha sex to dager etter forrige gang når det varte fem minutter og jeg ikke fikk orgasme.

Er jeg helt på jordet? Er et veldig sårt tema å prate om og jeg får ikke noe ut av han. Føler at jeg nå bare må vente til han er kåt og spre beina. At jeg ikke kan prøve å ligge med mim kjære fordi han får avsmak på meg..

Anonymous poster hash: 5f2b4...eed

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-tDbelX

Ta en ordentlig prat om det i en ikke-seksuell sammenheng. Hvis dere ikke kommer frem til noe dere begge er fornøyde med, eller det gir seg etter en stund, bør du kanskje tenke gjennom om du vil være i et forhold hvor du ikke føler deg seksuelt kompatibel med partneren.

Lenke til kommentar

Dine ord: Han har jobbet mye og vært mye sliten.

Kanskje det bare er så simpelt - kanskje han bare er utrolig sliten og trenger noen til å backe han på hjemmeplan istedenfor å motta ennå mer stress og mas i en tydeligvis hektisk periode. 

Lenke til kommentar

kjenner meg litt igjen her egentlig. 

Har alltid vært omvendt her. Hun har ikke så stort behov som meg, og vi har vært sammen lenge.

Men nå siste tida så jobber jeg meg ihjel, er ofte trøtt osv. 

Så nå er det oftere meg som sier nei enn henne og det har mye med tilstanden å gjøre.. rett og slett for sliten og trøtt, og hvis hun maser da orker jeg hvertfall ikke, eller bare gir etter til tider.  

Anonymous poster hash: 78735...5cc
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Sex er det som skiller et vennskap fra et forhold, hvis man skal se svart-hvitt på det, og det er nok like viktig for han som for deg å få snakket om det også. 

"Hvorfor har vi sex færre ganger nå enn før?"

"Er det noe jeg kan gjøre annerledes?" 

Lenke til kommentar

Menn er ikke kåte hele tiden, til tross for den populære misforståelsen dette er. Sex er ikke så godt at man heller gjør det enn å slappe av etter en slitsom dag på jobb.

Den gode nyheten er at det er ting du kan gjøre, den dårlige nyheten for deg er at du må jobbe for det. Ja, du må jobbe for å få deg noe.

Akkurat hvordan du gjør det er litt opp til mannen din og hva han liker, men for å gi noen pekepinner her: Sett dere ned i sofaen for å se en film, putt din hånd ned i hans bukse(ikke fall for fristelsen å putt hans hånd ned i din bukse). Ikke kyss han på leppene da det blokkerer tven, kyss han der nede hvor du ikke hindrer sikten. Når han blir kåt nok slår han av tven og vil gi deg den oppmerksomhet du ønsker.

Ingenting er mindre attraktivt enn en kvinne som maser, så det er logisk at du ikke kommer noen vei med masing. Hvis du ønsker din mann kåt må du gjøre han kåt, og det krever litt mer jobb enn og bare sprade rundt naken.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Synes dere burde sette av litt par-tid. Bruk helgene godt. Sett av en hel dag til ingenting. Bruk den til kos i og utenfor senga. Og pass på at dere får gjort noe gøy og aktivt sammen også, slik at dagene hans/dine ikke kun består av jobb, legge-seg-sex, og soving.

Endret av afterall
Lenke til kommentar

Som en annen var inne på så er ikke vi menn sexmaskiner uansett hva man ser på film.

Vi trenger også både overskudd og oppvarming.

Kjenner meg litt igjen selv. Noen ganger så er man så sliten at sex er det siste man tenker på.

Og når det da blir "mas" etter sex så minker lysten enda mer. Hvertfall er det slik for meg. I "beste fall" får du deg et "pliktligg" bare for å bli ferdig med det når det er sånn.

Anonymous poster hash: a7074...ac5
Lenke til kommentar

Men hvorfor er det greit for ham å si nei når hun har lyst, samtidig som han forventer at hun stiller opp når han har lyst? (Min utheving)

Når vi først har sex så er det når han er kåt. Jeg kan sprade naken uten at han ser på meg en gang, men hvis han har morrabrød må jeg bare stille opp.

Lenke til kommentar

Men hvorfor er det greit for ham å si nei når hun har lyst, samtidig som han forventer at hun stiller opp når han har lyst? (Min utheving)

Uten at jeg kan svare for dem er det nok heller at trådstarter føler hun må enn at han krever det, for øvrig er det vel ikke ulogisk av en mann å tro at en kvinnes ønske om sex ikke forsvinner hvis hun ikke får det tilfredsstilt.

Endret av Civilix
Lenke til kommentar

Jeg vet at menn ikke er sexmaskiner. Hvis jeg sklir handa inn under bokseren hans under en film, og han dytter den vekk så lar jeg det ligge. Jeg fortsetter ikke å prøve, jeg trekker meg unna. Hvis han kommer snikende om morgenen og klår og jeg avviser så fortsetter han til det uendelige.

Det er ikke slik at jeg ikke forsøker. Men når det ikke er noe initiativ fra han på en stund så føler jeg meg lite sexy og da blir jeg litt furt når han alltid avviser meg. Hadde oss her i forrige uke. Eller vi hadde 69, han elsker at jeg suger han og han spurte om vi ikke skulle ta to runder. Så jeg sugde han til han kom, og han ble helt slækk så jeg sa at vi heller fikk ta det igjen til kvelden. Kvelden kom og han måtte sove og sånn gikk no dagene frem til fem dager seinere hvor han hadde lyst igjen.

Jeg skjønner at jeg må droppe å spørre. Og bare vente til han er kåt. men hvor ofte avviser dere gutter dama deres? Hvor ofte har dere/ønsker dere å ha sex?

Lenke til kommentar

Hvor ofte har dere/ønsker dere å ha sex? 

Det er ikke lett å svare på, ikke nok med at det er totalt individuelt, det er også beroende på årstiden, mental tilstand, fysisk form, kosthold +++

Fra 3 ganger om dagen til 1 gang i måneden er mitt svar, basert på meg.

Under puberteten hadde man jo til tider nesten gnagsår nedentil >.< 

Lenke til kommentar

Kjenner meg igjen. Fra å være kaniner som ikke klarte å holde fingrene borte fra hverandre, og å bli tent på 1 sekund, så er det nå bortimot null sex. Føler det tærer på forholdet, og at følelsene mine ikke er de samme når vi ikke har den samme intimiteten.. :(

Anonymous poster hash: 600c4...227

Lenke til kommentar

Jeg vet at menn ikke er sexmaskiner. Hvis jeg sklir handa inn under bokseren hans under en film, og han dytter den vekk så lar jeg det ligge. Jeg fortsetter ikke å prøve, jeg trekker meg unna. Hvis han kommer snikende om morgenen og klår og jeg avviser så fortsetter han til det uendelige.

Det er ikke slik at jeg ikke forsøker. Men når det ikke er noe initiativ fra han på en stund så føler jeg meg lite sexy og da blir jeg litt furt når han alltid avviser meg. Hadde oss her i forrige uke. Eller vi hadde 69, han elsker at jeg suger han og han spurte om vi ikke skulle ta to runder. Så jeg sugde han til han kom, og han ble helt slækk så jeg sa at vi heller fikk ta det igjen til kvelden. Kvelden kom og han måtte sove og sånn gikk no dagene frem til fem dager seinere hvor han hadde lyst igjen.

Jeg skjønner at jeg må droppe å spørre. Og bare vente til han er kåt. men hvor ofte avviser dere gutter dama deres? Hvor ofte har dere/ønsker dere å ha sex?

Personlig, gikk mitt forrige forhold i dass siden vi sluttet å ha sex.

Jeg synes sex er viktig i ett forhold, og da jeg var med min forrige kjæreste hadde vi sex hver gang vi møttes, vi bodde ikke sammen.

Vi fikk barn, og jeg ser henne hver gang jeg ser sønnen min. iblandt tar jeg på henne og denslags, men hun vil aldri noe lenger, og da er det ikke noe forhold heller.

Så ja, ingen sex = ingen forhold.

For min del, sa jeg aldri nei til denne kjæresten. det var situasjoner hvor hun tok initiativ, men jeg sa aldri nei, selvom jeg synes det hadde passet bedre å kanskje spise middag sammen først istedenfor å knulle med engang slik hun ville.

Så så langt i livet har jeg aldri sagt nei til sex med en jeg er glad i.

Tilfeldige damer, er en annen historie. Der kjenner jeg meg igjen i at jeg ikke er noen sexmaskin. Blir ikke automatisk kåt bare av å være med en random dame. Må være en relasjon, tiltrekning og kjemi.

Puler ikke for å pule, men fordi det er godt og føles riktig.

Ved en anledning satt jo jeg og hun jeg fikk barn med å så på film, da hun begynte og tafse og satte seg oppå meg, og vi var igang.

Dette synes jeg var helt supert, og jeg kan igrunn ikke si at jeg noengang ever tenkte at jeg var for sliten for sex med henne, eller ikke ville det. Digga det hver gang.

Så prøv det neste gang :) Se en film, begynn å klå på han og se hva som skjer. Går det dritt, så finnes det annet potensiale uti der :p

Synes det høres kjempedeilig ut å ha en kjæreste som vil mye jeg. Livet er for kort til å bruke på damer som ikke vil kose seg, så derfor er jeg heller singel nå.

Runke gjør jeg når jeg er singel, ikke i ett forhold. Det er en av mine leveregler.

Så hvis sexbehovet er ulikt, så blir det frustrasjoner. Du er ikke aleine om det!

Lenke til kommentar

Skjønner du er frustrert, men jeg tror kanskje du må innstille deg på at slik er det akkurat nå. Han er sliten og stressa, det handler ikke i det hele tatt om at han ikke har lyst på deg men om at han bare ikke orker. At han "kommer og klår" om morgenen handler nok bare om at det er da han faktisk er uthvilt nok til å ha lyst! Kanskje du kan prøve å akseptere det? At det ikke handler om deg, men om at han i en periode er for sliten til å ha sexlyst? Kanskje det kan hjelpe deg til å ikke føle deg avvist, men begynne å glede deg over at han jo faktisk har lyst på deg bare han får hvilt litt? At du maser vil bare øke stresset, så prøv å la være med det. Prøv å unngå å straffe ham med avvisning når han har lyst om morgenen, prøv å se om du kan endre innstillingen din litt. Tenk på hvordan du ville følt det om det var deg: for sliten til å ha lyst, bortsett fra når du våkner og er uthvilt. 

Min samboer er skiftarbeider og i perioder har vi det sånn også, så jeg vet hva jeg snakker om. Jeg føler ikke at det er jeg som MÅ stille opp når han vil, jeg tilpasser meg såpass at jeg inviterer til lek når jeg vekker ham etter middagslur og setter pris på morgensexen de gangene vi får til det. Noen ganger rekker vi en kjapp en før han drar på jobb om han våkner litt før alarmen går av 05:10, det plager ikke meg å ha sex selv om det er grusomt tidlig. Jeg vet at han er for trøtt når vi legger oss og setter pris på at han har lyst når kroppen er uthvilt, verre er det ikke.

Det går nok an å snakke med ham om at du ønsker litt mer oppvarming og en mulighet til å få orgasme du også iblant, men akkurat nå tror jeg det er best om du bare sørger for den delen selv slik at han blir kvitt tanken på at sex er mas og stress. Å ta ansvar for egen orgasme er å anbefale uansett, ikke overlat alt til ham. Han kommer ikke til å protestere på at du har en finger på klitten når du rir ham :-)

Lenke til kommentar

Menn er som oss; av og til så må planetene stå i riktig stilling for at det blir noe på den andre parten.

Noen få eksempler på hva som kan minske hans sexlyst: depresjon, stress, prestasjonsangst, at han føler at du ALLTID må komme (ja, de finnes også, og det er slitsomt å få det inn i huet at man ikke alltid må komme i 'mål'), dårlig selvbilde, medisiner som senker sexlyst, osv osv osv.

Finnes altså en rekke grunner til hvorfor. Du er den eneste her som er i noen som helst posisjon til å finne ut av dette og jobbe med det videre, og for at det skal funke må dere KOMMUNISERE. Ikke sengeprat hvor han bare vil nedi buksa di så du tror du har hans fulle oppmerksomhet, sett deg ned med han og ha en ordentlig samtale. Fortell hva du elsker ved forholdet deres, så forteller du hva som kunne ha vært bedre, så prater du om hva du selv kan gjøre annerledes og kanskje stille han spørsmål som ''hva vil du ha mer av? eller mindre av?'', og så avslutter du med å gjøre det KLINKENDE KLART hva HAN kan gjøre for å forbedre forholdet. Når jeg sier klart så mener jeg så klart at du hadde turt å drikke det hvis det var vann.

Hvis han setter seg skikkelig på bakbeina, gi han litt tid til å tenke seg om. Hvis han ikke ''comes around'' så kan du enten ta til takke med å bli slengt bort som ei sliten hore han ikke vil røre når han ''ikke har lyst'', eller så kan du forlate forholdet og finne noen som vil sette pris på deg og det du har å tilby. Du er ikke ett skrev han bare kan krype oppi når det passer han, og det må du gjøre veldig veldig klart for han.

Endret av BuffyAnneSummers
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...