Sandertn Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 Hei! Jeg sitter nå med naturfagseksamen for 10. klasse, og har fått grunnstoffet Karbon som tema. Det aller meste av presentasjonen min er ferdig, men jeg trenger litt hjelp med en innledning som kan oppsummere temaet litt. Er det noen som har noen forslag? Undertemaet heter: Karbonatomets kjemi, Olje og gass, plast som materiale, og fossilt bresnsel og miljø.... Dere trenger absolutt ikke å skrive en innledning til meg, men noen gode ideer hadde jeg verdsatt. Lenke til kommentar
StilleVann Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 Å begynne generelt med hva karbon er, hva det brukes til, i hvilke stoffer og materialer karbon inngår, viktigheten av karbon, men også ulemper ved enkelte kjemiske forbindelser som karbon inngår i(karbondioksid). Lenke til kommentar
Sandertn Skrevet 9. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2015 Takk for svar! Prøver på det jeg Lenke til kommentar
StilleVann Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 Bare hyggelig, og lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå