Kristoffer Møllevik Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 Lanserer egen app for å «stjele» brukere.Frister iOS 9? Nå gjør Apple det lettere å gå over fra Android Lenke til kommentar
ozone Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 Kommer nok til å legge inn både 8.4 og 9, men venter alltid en uke eller to etter lansering i tilfelle uforutsette bugs. Kanskje jeg skipper 8.4 siden den ser ut til å bare handle om Apple Music, som jeg vil la vokse ut av barneskoene før jeg tar i bruk. Lenke til kommentar
karbon8 Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 "Lanserer egen app for å «stjele» brukere" Au da. Lenke til kommentar
cassve Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 Ingen får meg over fra Windows. For mitt bruk er det det beste os-et for meg! 1 Lenke til kommentar
rawilliam Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 Ingen får meg over fra Windows. For mitt bruk er det det beste os-et for meg! Finnes nesten ingen apps til Windows, så bare slapp helt av ;-) 2 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 Får håpe dette også kommer for Android til iOS og andre mobile plattformer. Det bør gjøres enklere for brukere å bytte plattform. Den siste bøygen er at man "mister" appene sine. Lenke til kommentar
rogkas Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 Ingen får meg over fra Windows. For mitt bruk er det det beste os-et for meg! Det er jo så banalt enkelt som dette her det handler om. For deg er det Windows, for meg er det Apple med iOS/OSx og alle deres dingser. Dermed blir alle happy og sola skinner...:-) Lenke til kommentar
covah Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 Får håpe dette også kommer for Android til iOS og andre mobile plattformer. Det bør gjøres enklere for brukere å bytte plattform. Den siste bøygen er at man "mister" appene sine. Samsung Smart Switch. - Funker på en rekke Android mobiler. - Overfører det meste av data mellom iOS>Android eller Android<>Android. - Kan hente data fra iCloud backupen din hvis du setter opp en Android telefon (kan også importere fra lokal iTunes bakup). - Foreslår alternative apper dersom samme app ikke finnes på Android. - Dersom du bruker det for Android<>Android, overføres data direkte mellom telefonene, ingenting lastes opp til skyen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg