Joachim_F Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 De håper at «pasienten» overlever på egenhånd. I alle fall i en liten stund.Kineserne vil utføre hodetransplantasjoner på aper Lenke til kommentar
Winnetou2012 Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 Dyreplageri Fint. Det er bedre å hente mennesker til forsøkene, ikke sant?Du kan gjerne melde deg som frivillig Lenke til kommentar
proffenke Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 Dyreplageri Fint. Det er bedre å hente mennesker til forsøkene, ikke sant?Du kan gjerne melde deg som frivillig Synes ikke noe om testing på levende skapninger som ikke ka ta avgjørelsen selv. hvis apen hadde sakt at "ja dette vil jeg" eller "jeg forstår risokoene" så hadde det vært noe annet Lenke til kommentar
Gjest medlem-194400 Skrevet 10. juni 2015 Del Skrevet 10. juni 2015 Må folk slutte å kalle dette for hodetransplantasjon! Det er da en kroppstransplantasjon! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. juni 2015 Del Skrevet 10. juni 2015 Kult at de vil gjenta dette eksperimentet. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 10. juni 2015 Del Skrevet 10. juni 2015 Dyreplageri Fint. Det er bedre å hente mennesker til forsøkene, ikke sant?Du kan gjerne melde deg som frivillig Synes ikke noe om testing på levende skapninger som ikke ka ta avgjørelsen selv. hvis apen hadde sakt at "ja dette vil jeg" eller "jeg forstår risokoene" så hadde det vært noe annet Hva med alle sykdommer som har fått behandlingsmetoder pga dyreforsøk. Hva er bedre, at noen få dyr dør eller at noen millioner mennesker dør? Dyrene som "deltar" i forsøk har det ofte bedre enn for eksempel matdyr. Får slutte å spise dyr, fisk og fugler da vel, siden de ikke kan velge selv. Kanskje planter har følelser også. Kollektivt selvmord med 7 milliarder deltagere er nok den beste løsningen. Lenke til kommentar
G Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 Kollektivt selvmord med 7 milliarder deltagere er nok den beste løsningen. Dersom det var eneste utvei, så melder jeg meg ut av samfunnet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg