Roar Kneppen Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 Biermannsgaarden Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 Til historien først: Fetter og kusinelag gikk ned langs Akerselva for 10-12 år siden der vi fikk orientering i "ligth "utgave. Denne som presenterer her er vel nærmest komplett - og meget interessant å lese. Til bildene: Mettede fine farger i alle tre versjonene som viser "gaarden" fra forskjellige vinkler. Utsnitt og komp. er det som vanlig vanskelig å påpeke feil ved. Du er helt sikkert klar over strølyset i V3, og har vel dine grunner til ikke å gjøre noe med det. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 Gode og velkomponerte illustrasjonsbilder alle tre. Interessant historikk. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 Flotte, interessante bilder Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 Tette og fine komposisjoner som vanlig. Interessant lesning var det også. Godt jobba! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 Flott bilde og masse historie rundt , flott! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 Synes du har dratt litt vel hardt i spakene på V1. Utsnittene sitter som støpt som vanlig. Jeg kan godt greie meg uten ramme på slike bilder, men de er nå "deg" da, så greit nok. Jeg tror jeg velger meg V3 i dag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 Flott billedserie med interessant historie som følge. Liker best v1, med det fine lyset gjennom bladverket . Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg