Elvis Plesly Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 Hei! Jeg vurderer sterkt å ta svennebrevet (først da 2 år som lærling) som fotograf. Jeg lurer på om noen vet hva svennebrevet sier? Fordi som jeg forstår det, så er det slik at du skal lære ditten og datten, for så å vise det du har lært. Men er det slik at det er som et slags karakter system, der hvor det står, denne delen klarte han men ikke denne? Hvis noen har tatt svennebrevet i fotofaget óg, så hadde det også vært til ekstra hjelp. Lenke til kommentar
Zash Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 http://no.wikipedia.org/wiki/SvennebrevSom du ser, saa sier karakteren at du bestod, eller at du bestod veldig bra. Ikke noe mer. Lenke til kommentar
Elvis Plesly Skrevet 9. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2015 Vet du noe om hva "prøven" for å få svennebrevet for fotografter er? Hva en fotograf må gjøre, og evt kunne/vise? Lenke til kommentar
signii Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 Et kjapt søk på google gir deg både oppgavene og resultatet til andres svenneprøver, så du kan jo ta en titt der. Ellers så kan jo retningslinjene hos Udir være til hjelp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå