Gjest member-296438 Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 White shoes 3 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 Her kan man jo betrakte både hvite sko og legger ! Er jo ingen ekspert, men mener dette er et bilde som vil hevde seg i profesjonell sammenheng. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 Flott komponert bilde , vignetteringen fremhever motivet. Supert i s/hv. Kanskje skulle Michael Kors vært klonet bort. Det tok i alle fall min oppmerksomhet. Mvh Alec Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 Typisk Pentaxen-bilde i s/h. Liker det. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 Heisann Pentaxen! Ja dette var jo kjent stil for deg. Hvite sko og du er hekta! Artig tights som matchet skoa godt! Enig med Alec at Michael tok litt mye plass i bildet. Godt sett! Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 Takker for rause kommentarer:-) Når det gjelder skoa, så er det bare en påpekning, om noen måtte tro noe annet. Motivet er Michael Kors veska....Som jeg helt bevisst fremhevet logoen på. Så der røyk teorien om at jeg er opphengt i hvite sko:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg