Gjest Slettet+0987123 Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 Artig og kreativ komposisjon , fin fargepalett , fint lys og skarpt. Mvh Alec Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 Flott med personen som kommer fram i silhuett mot det solfylte murveggen. Forståelig at du vil ha med hele innrammingen i murveggen, men det store svarte/skyggepartiet som kommer fram på høyresiden virker vel mye dominerende på meg. (Regner med at du har noen tanker om dette) Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 Slett ikke sikker, men synes dette minner om Ringnesgården øverst i Thorvald Meyers gate. Kan jo også være Toftes gate - eller et helt annet sted. Svartskyggemesteren slår til igjen. Roar 1 Lenke til kommentar
HSP Skrevet 9. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2015 Artig og kreativ komposisjon , fin fargepalett , fint lys og skarpt. Mvh Alec Flott med personen som kommer fram i silhuett mot det solfylte murveggen. Forståelig at du vil ha med hele innrammingen i murveggen, men det store svarte/skyggepartiet som kommer fram på høyresiden virker vel mye dominerende på meg. (Regner med at du har noen tanker om dette) Vennlig hilsen Ragnar Slett ikke sikker, men synes dette minner om Ringnesgården øverst i Thorvald Meyers gate. Kan jo også være Toftes gate - eller et helt annet sted. Svartskyggemesteren slår til igjen. Roar Takk for det. Jo kanskje ble det litt mye mørkt på høyresiden. Så til stedet, her er du nok i feil del av byen Roar - Rosenkrantzgate, et bygg som virkelig skiller seg ut fra resten av bygningene der. Henning Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 To ting som slår meg her. Formen på skyggene/lyset som er "kantete" og buene på bygget. Blir en flott kontrast i former. Den spisse lysåpningen er nesten forme som et lyn, og retningen gjør at den skaper dybde i bildet. Jeg ser bildet mot mørk bakgrunn, og synes ikke det er for mye mørke områder. Blir en stilig form på den lyse delen, noe som gjør bildet spennende. Dette kunne jeg tenke meg å se i s/hv med harde kontraster.... Ooooops, holdt nesten på og glemme det menneskelige elementet i bildet..... Topper hele bildet og viser igjen hvor mye det har og si med personer i bilder, og ikke minst at de er riktig plassert. Dette var kunst Henning:-) Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 Dette er virkelig dagens for meg! Fantastisk flott komponert med lys og skygge og former hit og dit! Jo dette ble kanon! 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 10. juni 2015 Del Skrevet 10. juni 2015 Artig og kreativ komposisjon , fin fargepalett , fint lys og skarpt. Mvh Alec Flott med personen som kommer fram i silhuett mot det solfylte murveggen. Forståelig at du vil ha med hele innrammingen i murveggen, men det store svarte/skyggepartiet som kommer fram på høyresiden virker vel mye dominerende på meg. (Regner med at du har noen tanker om dette) Vennlig hilsen Ragnar Slett ikke sikker, men synes dette minner om Ringnesgården øverst i Thorvald Meyers gate. Kan jo også være Toftes gate - eller et helt annet sted. Svartskyggemesteren slår til igjen. Roar Takk for det. Jo kanskje ble det litt mye mørkt på høyresiden. Så til stedet, her er du nok i feil del av byen Roar - Rosenkrantzgate, et bygg som virkelig skiller seg ut fra resten av bygningene der. Henning Ja, jeg oppdaget det da jeg var i gjennom området jeg nevnte på vei hjem idag etter å ha knipset noe over 150 ganger på "urban kunst" rundt omkring. Roar 1 Lenke til kommentar
HSP Skrevet 10. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2015 To ting som slår meg her. Formen på skyggene/lyset som er "kantete" og buene på bygget. Blir en flott kontrast i former. Den spisse lysåpningen er nesten forme som et lyn, og retningen gjør at den skaper dybde i bildet. Jeg ser bildet mot mørk bakgrunn, og synes ikke det er for mye mørke områder. Blir en stilig form på den lyse delen, noe som gjør bildet spennende. Dette kunne jeg tenke meg å se i s/hv med harde kontraster.... Ooooops, holdt nesten på og glemme det menneskelige elementet i bildet..... Topper hele bildet og viser igjen hvor mye det har og si med personer i bilder, og ikke minst at de er riktig plassert. Dette var kunst Henning:-) Artig at du la merke til "lynet", det var noe jeg selv synes var kult og grunnen til at jeg valgte å stå det en times tid å vente på at noe skulle skje. Det kan nok være at det blir konvertert til sort-hvitt etterhvert, passer på en måte inn blant mine andre svarthvittbilder. Dette er virkelig dagens for meg! Fantastisk flott komponert med lys og skygge og former hit og dit! Jo dette ble kanon! Tusen takk Helene! Ja, jeg oppdaget det da jeg var i gjennom området jeg nevnte på vei hjem idag etter å ha knipset noe over 150 ganger på "urban kunst" rundt omkring. Roar Det er et rart bygg, jeg søkte litt på det, og etter hva jeg kunne lese så var det opprinnelig et varmekraftverk, og man mente når man bygget dette at man ville dekke hovedstadens energibehov i all fremtid. henning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg