Gå til innhold

Katt i variasjoner

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+0987123

V2 ble veldig bra , flott komp , fin fargepalett og lys.

Flott bilde av flott katt.

V1 ble for meg litt for mye snapseed..

Mvh

Alec

Lenke til kommentar

Tja, hva skal jeg si Helene ? Du er i hvert fall ikke redd for å forsøke nye vrier på ting.(Og det håper jeg du fortsetter med) Kanskje jeg er for gammeldags, men V1 "stemmer" på en måte ikke helt for meg. Fin positur på pusen der den ser sånn ca 80% fornøyd ut.

Vennlig hilsen Ragnar

• Liker 1
Lenke til kommentar

V2 ble da et knæsj bilde, synes jeg.

Fin bruk av liten dybdeskarphet og perfekt fokusert.

Fredrik

V2 ble veldig bra , flott komp , fin fargepalett og lys.

Flott bilde av flott katt.

V1 ble for meg litt for mye snapseed..

Mvh

Alec

Tja, hva skal jeg si Helene ? Du er i hvert fall ikke redd for å forsøke nye vrier på ting.(Og det håper jeg du fortsetter med) Kanskje jeg er for gammeldags, men V1 "stemmer" på en måte ikke helt for meg. Fin positur på pusen der den ser sånn ca 80% fornøyd ut.

Vennlig hilsen Ragnar

Heisann gutter!  Leit at V3 ikke var blitt lastet opp. Det går vel litt fort i svingene om morningen med meg :wallbash:  V3 skulle vært et nærbilde av fjeset dens, fremdeles samme bilde.  Legger det til når jeg kommer hjem i dag.

Både V1 og V2 har vært innom Snapseed en tur, på hver sin måte.  V1 la jeg som V1 bare for å skape litt nysgjerrighet: "Hva har denne dama funnet på nå da?!" :omg:   Jeg regnet ikke på noen måte med at den kom til å bli noens favoritt, men det er gøy å leike seg litt da. :new_woot:  Tusen takk for at dere tar turen innom og kommenterer! Det setter jeg stor pris på! :)

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

...enda mer pussig:-) Catwoman....

Artig å se at du leker deg med Snapseed og får severdige og morsomme resultater. Bruker det selv når jeg skal slå ut håret....i entall:-)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...