Gå til innhold

Reklamasjon på 1 år gammelt headset?


Anbefalte innlegg

For ca 1 år siden så byttet jeg et headset til et nytt et på reklamasjon.

Tok da samtidig og oppgraderte headsettet, ga de et par 100 lapper ekstra slik at jeg fikk et nytt og litt bedre headsett.

 

Nå har headsettet blitt deffekt, mikrofonen fungerer ikke som den skal lengre.

 

Men, det har litt kosmetiske skader på seg, hodebøylen er delt opp i to, en Alu-plate med pute og over den så er det plastik av noe slag, denne plastikken har det blitt et par knekker på, ikke at det skal ha noe å si, men rett under denne plastikken er kablene.

 

Mitt spørsmål er da enkelt å greit, selv om at det er noen skader på plastikken, har jeg fortsatt samme garanti/reklamsjons -rettigheter som jeg hadde som forrige gang?

 

Tldr; Ødlagt plastikk, men defekt mikrofon, fortsatt mulig på bytte på reklamasjon eller garanti?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De fleste sånne ting blir dekket av garanti (da å sende det inn og fikse det ofte er urimelig, så lenge det ikke er et dyrt headset, og da blir det ofte byttet der og da, uten at de finner ut hva som faktisk er problemet). Dra innom eller sende melding til de du kjøpe det hos, så får du nok et raskt svar :)

Lenke til kommentar

De åpnet ikke for å se på den, det syntes jeg var litt rart...

Da er det på en måte "brudd i rutinene".

 

Men om det er et headsett til <1000. så er det som regel et low cost produkt, som ikke blir reparert, da det koster mer i arbeid og få det sendt\reparert enn hva det koster for nytt.

Men man bør jo iallefall se at det er riktig det kunden leverer inn.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...