Okdokk Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 For ca 1 år siden så byttet jeg et headset til et nytt et på reklamasjon. Tok da samtidig og oppgraderte headsettet, ga de et par 100 lapper ekstra slik at jeg fikk et nytt og litt bedre headsett. Nå har headsettet blitt deffekt, mikrofonen fungerer ikke som den skal lengre. Men, det har litt kosmetiske skader på seg, hodebøylen er delt opp i to, en Alu-plate med pute og over den så er det plastik av noe slag, denne plastikken har det blitt et par knekker på, ikke at det skal ha noe å si, men rett under denne plastikken er kablene. Mitt spørsmål er da enkelt å greit, selv om at det er noen skader på plastikken, har jeg fortsatt samme garanti/reklamsjons -rettigheter som jeg hadde som forrige gang? Tldr; Ødlagt plastikk, men defekt mikrofon, fortsatt mulig på bytte på reklamasjon eller garanti? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 Det kommer jo helt ann på hva som er feil. Hvis feilen ikke er forårsaket av slitasjen på headsettet så er det reklamasjon. Lenke til kommentar
Okdokk Skrevet 9. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2015 Feilen kommer av at mikrpfonen er innskyvbar, og det har da tydligvis gitt skader på kablen som er på inn siden av headsettet Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 De fleste sånne ting blir dekket av garanti (da å sende det inn og fikse det ofte er urimelig, så lenge det ikke er et dyrt headset, og da blir det ofte byttet der og da, uten at de finner ut hva som faktisk er problemet). Dra innom eller sende melding til de du kjøpe det hos, så får du nok et raskt svar Lenke til kommentar
Okdokk Skrevet 9. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2015 Will do! Takker for svar Lenke til kommentar
Okdokk Skrevet 9. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2015 De åpnet ikke for å se på den, det syntes jeg var litt rart... Lenke til kommentar
Merko Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 De åpnet ikke for å se på den, det syntes jeg var litt rart... Da er det på en måte "brudd i rutinene". Men om det er et headsett til <1000. så er det som regel et low cost produkt, som ikke blir reparert, da det koster mer i arbeid og få det sendt\reparert enn hva det koster for nytt. Men man bør jo iallefall se at det er riktig det kunden leverer inn.. Lenke til kommentar
Okdokk Skrevet 9. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2015 Det kan stemme. Det kostet 1500, men var ute av produksjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå