Moskus Skrevet 10. juni 2015 Del Skrevet 10. juni 2015 Du skal nok tilbakebetale det når du kommer deg ut i jobb ser du. Det heter "skatt" og er noe vi betaler med glede for å nyte fellesskapets goder. Lenke til kommentar
CWH Skrevet 10. juni 2015 Del Skrevet 10. juni 2015 Du skal nok tilbakebetale det når du kommer deg ut i jobb ser du. Det heter "skatt" og er noe vi betaler med glede for å nyte fellesskapets goder. Nuvel. Det går nå mer i retning av at dersom du har råd til å betale skatt har du for mye penger til å nyte felleskapets goder. Så det får du værsågod betale for. Lenke til kommentar
jakja83 Skrevet 10. juni 2015 Del Skrevet 10. juni 2015 Jeg vil kort sagt si at personen i teksten burde få seg et liv som ikke foregår på en skjerm. Ingen av de punktene hadde hjulpet meg et sekund. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 10. juni 2015 Del Skrevet 10. juni 2015 Du skal nok tilbakebetale det når du kommer deg ut i jobb ser du. Det heter "skatt" og er noe vi betaler med glede for å nyte fellesskapets goder. Wow, er du sikker på at det var det jeg mente? Så skolen sender han ikke en faktura 10 år etterpå altså? Fascinating. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 10. juni 2015 Del Skrevet 10. juni 2015 Wow, er du sikker på at det var det jeg mente? Så skolen sender han ikke en faktura 10 år etterpå altså? Fascinating. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg