Gavekort Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Dette er en tråd der du kan bli kjent med bilmerket, diskutere nyheter, ditt siste kjøp, eller annet generelt rundt Mazda * Hold en hyggelig og saklig diskusjon * Diskusjon skal i hovedsak dreie seg om Mazda * Respekter andre sine meninger, man trenger ikke alltid å være enige * Trenger du hjelp til å feilsøke eller fikse bilen din så kan du bruke teknisk-forumet: https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=134 * Ellers så gjelder forumets Retningslinjer her også. Mangler det en tråd om ditt favoritt-merke, så kan du sende PM til Gavekort, eller lage din egen tråd og kopiere denne førsteposten. Lenke til kommentar
tiefling Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 Noen som har prøvekjørt CX-3? Ser flere forhandlere begynner å få den inn Lenke til kommentar
Quote Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 Har lyst til det! CX-3 har fått gode anmeldelser, ser jeg. Synes bilen ser rimelig lekker ut. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 12. juni 2015 Del Skrevet 12. juni 2015 HAr ikke prøvekjørt nei, men var innom og kikka på den her i Trondheim, og det er en sexy sak! Lenke til kommentar
Quote Skrevet 12. juni 2015 Del Skrevet 12. juni 2015 Hva synes dere om nye Mazda 2? Synes een ser veldig bra ut. Har selv en 2012-modell, og er fornøyd med den. Liten og lett bil som sluker knappe svinger. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 7. juli 2015 Del Skrevet 7. juli 2015 Hva synes dere om nye Mazda 2? Synes een ser veldig bra ut. Har selv en 2012-modell, og er fornøyd med den. Liten og lett bil som sluker knappe svinger.Jeg har forelska meg i Mazda 3 Sedan jeg da, med fabrikkstyling, senk og felger ser den uforskammet rå ut Lenke til kommentar
Quote Skrevet 7. juli 2015 Del Skrevet 7. juli 2015 Har et crush på Mazda 3 selv. Nye modellen ser veldig bra ut originalt også. Mazda er inne i en veldig god periode, må jeg si. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 7. juli 2015 Del Skrevet 7. juli 2015 Har et crush på Mazda 3 selv. Nye modellen ser veldig bra ut originalt også. Mazda er inne i en veldig god periode, må jeg si.De måtte bare bli kvitt Ford og dermed få lov å lage sine egne platformer med eget design og filosofi. Gleder meg til å prøve nye MX-5. Lurer på om den er sammenlignbart med min 21 år gammle RX-7. Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 7. juli 2015 Del Skrevet 7. juli 2015 Prøvekjørte CX-3 for ca 1mnd siden, og det endte i bestilling. 2L bensin (150hk), CVT-automat, 4x4 og optimum utstyrspakke. Crystal White farge, samt avtagbar trekkrok. Forespeilet levering i august. Litt irritabelt at man ikke kan bestille med soltak, men slik er det altså på norske/nordiske utgaver. Førsteinntrykket av bilen var imidlertid meget godt, til den prisen. Veldig forseggjort interiør og eksteriør. Pen å se til, god å kjøre og helt grei komfort. Litt "japansk" størrelse på setene bare, men det er nok en vanesak... Og bilen er liten, men det er ikke noen overraskelse (litt mindre enn en VW Golf). Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 7. juli 2015 Del Skrevet 7. juli 2015 Det er jo en SUVet utgave av Mazda 3 så at den er liten er ikke en stor overaskelse Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 7. juli 2015 Del Skrevet 7. juli 2015 Neida, men bilen ser kanskje større ut enn den er. Blir flott med en slik en som konebil! Spent på vinteregenskapene også, men satser på at de er "gode nok". Lenke til kommentar
Quote Skrevet 7. juli 2015 Del Skrevet 7. juli 2015 Er de levert med 4x4 som standard? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 7. juli 2015 Del Skrevet 7. juli 2015 Etter hva jeg har skjønt er ikke 4x4 standard. Det får du bare på modellene med automatkasse og med 1,5 diesel eller 2 liters bensin. Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 7. juli 2015 Del Skrevet 7. juli 2015 Det stemmer. Er veldig enkelt å sette seg opp en ønsket modell på mazdas hjemmesider hvis man vil se. Ingen vanskelige tilvalg heller.. Var noe helt annet da jeg kjøpte BMW i3. Brukte lang tid på å finne ut hva alt med akronymer og annerledesnavn var for noe, og om det var noe jeg i det hele tatt trengte. Greide å gå glipp av tonede ruter på den... Med Mazda har du kun tre utstyrspakker å velge mellom, samt de forskjellige motoralternativene, drivverk og farge inn- og utvendig. Lett! Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 Hvis det er flere som har bestilt seg CX-3 så gjerne rop ut. Hvilken leveringsdato har dere fått forespeilet? Lenke til kommentar
tiefling Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 "Litt" seint, men fikk lagt inn bestilling på CX-3 da verken importør eller andre forhandlere hadde varianten jeg ville ha og fikk da vite at det er c.a. 3 mnd. leveringstid. Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 (endret) Vi fikk vår i november i fjor. Bestilte vel i juli, tror jeg. Meget pen bil, og mye (små)bil for pengene. Bestilte 150hk 4x4 med høyeste utstyrsnivå, perlemorhvit med offroad-deksel på fanger frem og bak. Trekkrok og midtarmlene, samt dørkmatter var også en av tilvalgene vi tok med. Fått testet på skikkelig vinterføre også nå, og den er meget stødig med god fremkommelighet. Samboer føler seg trygg i den i tillegg, så da er det jo en perfekt "konebil" i så måte. Endret 19. januar 2016 av Klykken- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå